شهردار ماهشهر: ساخت زیر ساخت‌های ماهشهر با رشد جمعیت منافات دارد

خورنا: شهردار ماهشهر گفت: بندر ماهشهر با وجود رشد فزاینده جمعیتی که داشته اما توسعه و احداث زیرساخت‌های لازم متناسب با این رشد جمعیت نبوده است.

غلامحسین کمایی در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا اظهارداشت: سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی به صورت همزمان در شهرستان بندر ماهشهر کلید خورد که در طول عمر شهرداری این شهرستان بی‌نظیر و بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات شهروندان و ارتقای بخش‌های زیباسازی و عمرانی شهری است که البته شهرداری و شورای اسلامی شهر ماهشهر در این راستا به‌خوبی عمل کرده است.

شهردار ماهشهر تصریح کرد: بندر ماهشهر با وجود رشد فزاینده جمعیتی که داشته اما رشد و توسعه و احداث زیر ساخت‌های لازم متناسب با این رشد جمعیت نبوده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس شورای اسلامی شهر و شهرداری بندر ماهشهر اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته و اولویت کاری خود را بر رشد و توسعه و عمران شهر قرار داد.

کمایی در پایان با تأکید بر تعامل شهروندان در پیشبرد پروژه‌های شهرداری خاطرنشان کرد: امسال نیز پروژه‌های بسیار خوبی برای بندر ماهشهر پیش‌بینی و اجرا شده است که نقش بسیار عمده‌ای در آبادانی و توسعه شهر ایفا می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *