?وقتی قلعه تل افتخار خوزستان می شود/ انجمن محیط زیست قلعه تل بعنوان برترین انجمن محیط زیست کشور انتخاب شد

?وقتی قلعه تل افتخار خوزستان می شود/  انجمن محیط زیست قلعه تل بعنوان برترین انجمن محیط زیست کشور انتخاب شد.

خورنا/ داوران مسابقه ی جایزه ی محیط زیستی  رادمنش پس از بررسی عملکرد انجمن های محیط زیستی کشور ،انجمن محیط زیست قلعه تل را بعنوان برترین انجمن محیط زیست کشور معرفی کردند.

سمیه علیدشت مدیر انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل درباره ی این خبر گفت: تلاش شبانه روزی همه ی اعضای انجمن در طی این چهار سال سبب شد که داوران این مسابقه مجاب شوند که مردم قلعه تل عاشق محیط زیست هستند و این را در عمل ثابت کرده اند.

وی با تشکر از همه ی مردم شهرستان باغملک،بخصوص روستاهای شهرستان افزود: همشهریان ما در بلواس،صیدون و چیدن هم در این انتخاب سهیم هستند و انشاالله مبلغ جایزه برای آموزش دانش آموزان هزینه خواهد شد.

این فعال محیط زیست استان با تشکر از مساعدت های مدیرکل محیط زیست و منابع طبیعی استان خوزستان بیان کرد: هدف ما اینست که در جامعه محیط زیست را نه یک انتخاب بلکه یک اولویت قرار دهیم و هر شهروند خود یک انجمن محیط زیست شود.

علیدشت با اشاره به موضوع #ریزگردها درخواست کرد : از استاندار محترم و مدیریت منابع طبیعی خواهشمندم به جنگل های زاگرس خورستان توجه ی ویژه ای داشته باشند چرا که امروز بودن یک درخت در کانون ریزگردها غنیمت است اما درختان خدادادی بلوط تشنه ی توجه هستند. برای اجرای کمربند سبز در حوزه ی زاگرس آماده ی همکاری هستیم.