برگزاری جلسه هماهنگی استقبال از خادمین حرم امام رضا(ع) در فرمانداری امیدیه

اسداله ترحم / خورنا – جلسه هماهنگی استقبال از خادمین حرم امام رضا(ع) به ریاست سید مهران رفیعی فرماندار، و سایر اعضای این جلسه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان امیدیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان امیدیه، سید رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه در این جلسه با بیان اینکه در سال های گذشته این شهرستان در استقبال از خادمین حرم رضوی خوش درخشیده است، گفت: با توجه به اینکه در چند سال گذشته استقبال از خادمین آستان قدس رضوی بسیار خوب بوده برنامه ریزی های لازم برای استقبالی باشکوه تر و بی نظیر انجام شود.

فرماندار شهرستان امیدیه اظهار داشت: مراسم استقبال ازخادمین حرم رضوی روز سه شنبه ۲۶ تیر ماه راس ساعت ۷ صبح در محل دفتر امام جمعه امیدیه دیدار با مسئولین آغاز و تا ساعت ۲۲ در محل مسجد جواد الامه کوی یاسر ادامه دارد.

وی افزود: ورود خادمین بیرق حرم رضوی که با خود پرچم متبرکه بارگاه حرم امام رضا(ع) را به استان خوزستان و شهرستان امیدیه آورده اند فرصت مناسب برای کسانی که از توان مالی کمی برخوردار هستند تا این پرچم متبرکه را به نیابت از بارگاه و ضریح مطهر امام رضا(ع) زیارت کنند.

فرماندار شهرستان امیدیه بیان داشت: تمامی دستگاهای اجرایی شهرستان نسبت به آماده سازی و آذین بندی ورودی ها و میادین شهر برای نصب پلاکارد های منتصب به ایام دهه کرامت و اطلاع رسانی عمومی جهت استقبال از خدام حرم امام رضا ( ع) اقدام کنند.