نشست خیرین سلامت شهرستان بندرماهشهر

خورنا|باقر گل فر:نظر به تشکیل مجمع سلامت شهرستان بندر ماهشهر و سازماندهی امور اجتماعی حوزه سلامت وفق دستور دکتر درستان  معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،حوزه خیرین سلامت ماهشهر که سابقه طولانی در امورخیریه و موقوفات سلامت داشته اند سازماندهی امورخیریه را مطابق با دستورالعملهای فعلی دانشگاه متبوع آغازنمود.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر نشست خیرین سلامت شهرستان بندر ماهشهر  با حضور امام جمعه حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی،  مدیر و معاونین شبکه و جمعی از خیرین سلامت برگزار گردید.

در این نشست ابتدا محمد امین زرگر مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر  ضمن خیرمقدم به حاضرین ، وجود روحیه نیکوکاری و رواج فرهنگ خیرین سلامت از دیرباز درماهشهر را تشریح کرد.

مدیرشبکه تعامل همیشگی خیرین با حوزه سلامت را افتخار خود در مقام متولی سلامت منطقه دانسته و خیرین را چراغ راه سلامت شهروندان معرفی نمود.

در ادامه امام جمعه شهرستان در بیاناتشان فلسفه امر خیر،  تکریم خیرین،ثواب کار خیر برای رفتگان و تاکید برای جذب خیرین در بحث پیشگیری و بهداشت را جهت حاضرین تبیین کرد.

در این نشست که خانواده مرحوم معشوری نیز حضور داشتند و طبق وصیتنامه پدر این خانواده و دینی که بر گردن داشتند با شرح وصیتنامه مرحوم اعلام آمادگی خود در رابرای ساماندهی وضعیت مرکز بهداشت شماره۱جنب فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر را نمودند.

شایان ذکر است در این نشست مهدی مسعودیان مسئول اورژانس۱۱۵ نیاز به دو آمبولانس برای تجهیز پایگاه شهری و اورژانس بیمارستان حاجیه معرفی را مطرح و سایر خیرین حاضر ، آمادگی خود برای همکاری در برآوردن این نیاز را نیز اعلام نمودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *