هفته پنجم فوتبال لیگ برتر خوزستان به پایان رسید/ نتایج کامل دیدارها

خورنا: هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان که به نام شادروان صفر ایرانپاک نامگذاری شده بود با روِِییدن ۱۶ گل درون دروازه ها پشت سرگذاشته شد.

به گزارش خبرنگار خورنا، این هفته در شش بازی انجام شده روز چهارشنبه آنزان ایذه در قلعه تل با بازی تهاجمی یارانش در نیمه دوم توانست سه بار دروازه شاهین هندیجان را باز کند تا حاصل کار یاران داریوش فارسی چشمگیر جلوه نماید.

استقلال شوشتر در مصاف با نفتون مسجدسلیمان با خوش اقبالی از مهلکه شکست خانگی فرار کرد. این تیم در حالی که دقیقه نود دروازه اش باز شد از پای ننشست و دقیقه ۹۴ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

در حمیدیه دو تیم استقلال و فرهنگ رامهرمز ارایه دهنده بازی جالب و تماشایی بودند. شاگردان زنگنه با دو گل علی چراغی و رضا احمدی در مقابل تک گل یاران راهی منافی به چهارمین برد پیاپی خود دست یافت و با ۱۲ امتیاز به رده دوم صعود کرد.

به نظر می رسد تیم قدیمی و ریشه دار رامهرمز امسال بتواند در بالای جدول حضوری ثابت داشته باشد.

در دیگر بازی هفته پنجم شلمچه خرمشهر با یک گل پیروزی را بنام خود در تابلو مقابل استقلال رامهرمز ثبت کرد تا سیه روزیهای تیم استقلال همچنان ادامه داشته باشد.

جدال تیمهای شیبان باوی و جنوب سوسنگرد را شیبان از آن خود کرد. این تیم در یک بازی روان و حساب شده با دو گل بر مهمان خود غلبه نمود.

در چهارچوب همین مسابقات روز پنج شنبه دو دیدار برگزار شد که دیدار استقلال ملاثانی و میلاد دزفول بسیار حساس و تماشایی بود. استقلال در این بازی با گلهای سید ناصر حردانی، صالحی و سعیدپور توانست سه بار توپ را درون دروازه میلاد جای دهد تا با ۱۵ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد.

در دیگر بازی این روز حاصل تلاش زردپوشان سپاهان ایذه در مقابل سپیدپوشان بندری ماهشهر با یک گل بسود سپاهان خاتمه پذیرفت.

در این دیدار مهاجم شاهین از سد دروازه بان تیم حریف گذشت و توپ را به پای مدافع کوبید تا شاگردان بابک دوانی در حسرت پیروزی باقی بمانند.

گفتنی است در آخرین بازی این هفته روز جمعه تیم قعر جدولی استقلال مسجدسلیمان میزبان پرسپولیس ویس است.

نتایج کلی بازیهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال خوزستان:

(آنزان ایذه ۳ ……شاهین هندیجان ۰)

(استقلال حمیدیه ۱….فرهنگ رامهرمز ۲)

(شیبان باوی ۲ …..جنوب سوسنگرد ۱ )

(شلمچه خرمشهر ۱ …..استقلال رامهرمز ۰)

(استقلال شوشتر ۱ …..نفتون مسجدسلیمان ۱)

(استقلال ملاثانی ۳…..میلاددزفول ۰)

(سپاهان ایذه ۱ ……شاهین ندسا ماهشهر ۰ )

گزارش: یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی با تشکر از مدیریت خورنا و خبرنگار بخش ورزشی آقای عبادی دیدار استقلال مسجدسلمان و پرسپولیس یک بر صفر پرسپولیس پیروز شد