برای جاده خروجی هفتکل چه کسی باید پاسخگو باشد؟/ مدیر کل راه استان پاسخگو باشد

قادر سبحانی |خورنا_شهرستان هفتکل با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی بوده که یکی از این ظرفیت ها راههای مواصلاتی هفتکل هست.

در این بین جاده هفتکل به باغملک به عنوان بخشی از مسیر ترانزیتی _تجاری خوزستان به استانهای چهارمحال بختیاری، اصفهان و یزد محسوب می شود

جاده خروجی هفتکل که جزو این مسیر (جاده هفتکل به باغملک) ۳۷کیلومتری هست سالهای مدیدی از طرف مسءولین امر برای تکمیل آن قول و وعدهای فراوانی داده شد،ولی دریغ از یک گام اساسی برای اهالی این شهر استراتژیک که وضعیت جاده خروجی آن کم کم در حال تبدیل شدن به دلیلی برای مهاجرت مردمانش شده است.

سوالی که پیش می آید این است ؟که برای جاده خروجی هفتکل چه کسی باید پاسخگو باشد.

جناب مهندس پورسلان مدیر کل راه استان معلوم هست دارد چه کار می کند؟ آیا شهر هفتکل چون نفوذ سیاسی کمتری در استان دارد نباید به جاده خروجی آن توجه شود.

جاده خروجی هفتکل که بخشی از جاده امید است قرار بود امید از دست رفته مردمان دومین شهر نفتی خاورمیانه را زنده کند که متاسفانه هم اکنون مایه آبروریزی مسءولین و در کنار آن مایه نا امیدی مردم هفتکل گشته است.

پروژه جاده خروجی هفتکل به طول چهار کیلومتر از میدان سرباز تا میدان سیمان با مدت تعریف شده۶ ماهه برای تکمیل آن، هم اکنون مدت سال ۷ به حال خود رها شده که نیازمند نگاه فوری و اساسی برای تکمیل می باشد.

جناب مهندس پورسلان مدیر کل راه استان باید توضیح دهد که جاده خروجی هفتکل که غریب به ۸۰ درصد ساخت آن انجام شده چرا پیمانکار آن در این شرایط رفت و آمدی جاده که به صورت یک طرفه هست، کار را شبیه به تعطیل و هربار وسایل راهسازی خود را جمع آوری می کند و با فشاری یک دو دستگاهی را مشغول میکند

عدم پاسخگویی شفاف مدیر کل راه استان برای تکمیل و افتتاح جاده خروجی هفتکل تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد.

برخورد نماینده مردم هفتکل در مجلس شورای اسلامی با ایشان و استاندار خوزستان چرا تا کنون بدون پاسخ بوده است؟

مردم هفتکل تا چه زمانی باید چوب مدیران بی تفاوت را برخورند.

نیاز است بعد ازگذشت ۷ سال از کلنگ زنی جاده خروجی فکر اساسی برای تکمیل آن شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *