بازدید سرزده شبانه معاون فرماندار هفتکل از اوژانس و درمان بستر شهدای گمنام شهرستان

قادر سبحانی |خورنا_معاون فرماندار به صورت سرزده با حضور در اورژانس و درمان بستر شهدای گمنام ضمن عیادت از بیماران از نحوه خدمات دهی و وضعیت درمان بیماران مطلع شدند.

سید حمید حسینی در این بازدید که شب گذشته از بخشهای مختلف درمان بستر و بخش اورژانس انجام شد ضمن عیادت و ملاقات با بیماران وضعیت معالجه و روند خدمات دهی در این درمانگاه را مورد ارزیابی قرار دادند و بیماران نیز ضمن رضایت از نحوه برخورد پزشکان و کادر پرستاری و درمان ضمت خرسندی از اقدامات دولت تدبیر و امید تقدیروتشکر نمودندوخواستار افزایش فضای درمان بستر و امکانات و تجهیزات تنها درمانگاه شهرستان شدند.

حسینی در این بازدید اظهار داشت با توجه به اینکه ارائه خدمت بی منت به مردم یکی از اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بر همین اساس تکریم ارباب رجوع و مراجعین وظیفه اصلی مسوولان و کارکنان ادارات و دستگاههای دولتی است.

در این بازدید که دکتر عمادیان رئس شبکه بهداشت و درمان و مسئول حراست شرکت نفت معاون فرماندار را همراهی می کرد رایزنی ها جهت تجهیز هرچه سریعتر درمان بستر انجام گرفت

گفتنی است درمانگاه دومین شهر نفتی خاورمیانه از تجهیزات اولیه وبروز پزشکی همچون سونوگرافی و همچنین حضور مستمر پزشکان متخصص محروم است