معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان:

۸۵ درصد پرونده‌های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس خوزستان به صلح و سازش کشیده شد

معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان: علیرغم سه ماه ابتدایی سال گذشته که ۷۴ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مرکز مشاوره‌ پلیس استان به صلح و سازش کشیده شد در سه ماهه ابتدایی امسال میزان پرونده‌هایی که به صلح و سازش کشیده شده در حدود ۸۵ درصد است‌.

خورنا-احمدرضارستمی: در نشست خبری فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اصحاب رسانه که امروز سه‌شنبه پنجم تیرماه ۹۷ در محل ساختمان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان برگزار شد سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: ما امسال در حوزه اقدامات ایجابی پلیس در سه ماهه اول سالجاری جدا از تعاملاتی که با صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته‌ایم، توانسته‌ایم در بحث انتشار هشدارهای آموزشی و پیشگیری پلیس نیز بیش از یکهزار و ۸۸۲ مورد ” تولید محتوی” به فضای مجازی و حقیقی ارسال کنیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان اظهار کرد: انتشار بیش از ۵۶۰ فقره آیتم خبری، برگزاری ۴۸۷ کلاس آموزشی با جامعه هدف معین توسط کارشناسان اداره مشاوره نیروی انتظامی استان، پلیس فتی و کارشناسان مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین تهیه ۱۲ باکس خبری پلیس خوزستان از جمله اقداماتی است که طی سه ماهه گذشته توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان انجام شده است.

وی عنوان کرد: علیرغم سه ماه ابتدایی سال گذشته که ۷۴ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مرکز مشاوره‌ پلیس استان به صلح و سازش کشیده شد در سه ماهه ابتدایی امسال میزان پرونده‌هایی که به صلح و سازش کشیده شده در حدود ۸۵ درصد است‌.

قاسم‌پور در پایان از کسب رتبه پنجم معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان در کشور خبر داد و تصریح کرد: بخشی از دلایل کسب این رتبه مربوط به اقدامات ایجابی است که توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان انجام شده است.