چه کسی ادعاهای آقای استاندار را متر می کند؟

خورنا: سید شکرخدا موسوی، نماینده مردم اهواز در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: از نظر بنده زمانی این حرف درست است که ما بازخورد آن را ببینیم. بهبود وضعیت رفاه، اشتغال و آسایش مردم را ببینیم. وقتی که این طور نیست مشخص است که این حرف که ما به اندازه ۹۰ سال بودجه آورده ایم ، غیر منطقی است. این دروغ است و صحت ندارد / صاحب نظران امیدوارند که استاندار بعدی خوزستان ادعا نکند که مخروبه ای را از حجازی تحویل گرفته است

خوزنیوز: آمارها هرگز دروغ نمی گویند. آنها موجوداتی بی جان هستند و مخلوق انسان.

به گزارش خورنا به نقل از خوزنیوز، اخیرا سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان در گفت و گو با یک خبرگزاری اظهار داشته است: «معادل ۹۰ سال اعتبار ظرف یک سال و نیم به استان خوزستان سرازیر شده است.»

قضاوت اینکه این ادعا بیشتر به افسانه شبیه است  یا واقعیت، با افکار عمومی.  شهروندان خوزستانی به خوبی می توانند احساس کنند که آیا در یک سال و نیم مورد اشاره آقای استاندار، نه ۹۰ برابر که یک درصد وضعیت رفاه، معیشت، اشتغال و … آنها بهتر شده است یا خیر؟

در همین زمینه سید شکرخدا موسوی، نماینده مردم اهواز در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: از نظر بنده زمانی این حرف درست است که ما بازخورد آن را ببینیم. بهبود وضعیت رفاه، اشتغال و آسایش مردم را ببینیم. وقتی که این طور نیست مشخص است که این حرف که ما به اندازه ۹۰ سال بودجه آورده ایم ، غیر منطقی است. این دروغ است و صحت ندارد.

لازم به ذکر است که در دولت های نهم و دهم نسبت به آمارهای ارائه شده از سوی دولت ان قلت های فراوانی وارد شد. بارها نمایندگان مجلس و برخی صاحب نظران آمارها را نادرست دانستند. به عنوان مثال قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس نهم در تشریح ناگفته هایی از آمار دولت مبنی بر ایجاد ۶/۱ میلیون شغل در سال ۸۹ اظهار داشته بود: برخی شغل‌ها از ۳ منبع استانداری، بانک و دستگاه‌ اجرایی سه بار محاسبه شده است.

حال باید منتظر بود و دید در این واپسین ماههای دولت دهم کسی پیدا می شود ادعاهای آقای استاندار را با متری صحیح اندازه گیری کند و صحت آنها را تایید کند. به هر روی صاحب نظران امیدوارند که استاندار بعدی خوزستان – به مانند ریاست پیشین قوه قضاییه – ادعا نکند که مخروبه ای را از حجازی تحویل گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *