سروستانی، فرماندهی بسیج ماهشهر را به شمس سپرد

خورنا: مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان برگزار شد .

به گزارش خورنا به نقل از ماهشهر امروز ، در این مراسم علاوه بر سردار پاسدار حسن شاهوارپور ، امام جمعه ، فرماندار ، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین محلی ، فرماندهان حوزه های مقاومت و جمعی از بسیجیان سلحشور در جوار شهدای گمنام حسینیه ثارالله بندر ماهشهر حضور داشتند.

سردار پاسدار شاهوارپور در این مراسم طی سخنانی با تبریک دهه ولایت و ولادت امام هادی (ع) ، اظهار داشت : یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی ، عید غدیرخم است که عید ولایت و رهبری می باشد و مسئله ولایت و جانشینی پیامبر اکرم (ص) در جامعه اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است .

شاهوارپور خاطرنشان کرد : یکی از مسائل بسیار مهم در نظام جمهوری اسلامی محور ولایت بود که در ۳۴ سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ما را از مشکلات و سختی های بسیاری رهایی داده است .

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد :روحیه ایثارگری یکی از اصلی ترین مولفه های مکتب ولایت و شهادت می باشد که این روحیه را ما از شهدایی داریم که در جبهه های جنگ با رشادت های خود صحنه های زیبای بندگی را خلق کردند .

وی در ادامه با اشاره به سختی های اقتصادی که امروز در جامعه وجود دارد ، تصریح کرد : اینکه امروز فشار اقتصادی برما وارد شده است بخاطر اینست که در زمینه اقتصاد خوب کار نکرده ایم ، لذا رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می کند تا از این وابستگی اقتصادی رها شویم .

وی اضافه کرد : بی تدبیری بعضی از مسئولین در دهه های اخیر یکی از علل این وابستگی اقتصادی می باشد ، چون به زیرساختها توجه نداشتند و نوعی به اقتصاد مصرفی روی آوردند .

سردار شاهوار پور در پایان صحبت های خود از زحمات فراوان سرهنگ پاسدار سروستانی در مدت خدمت تشکر فراوان کرد و از مسئولین شهری درخواست کرد که با سرهنگ پاسدار شمس ، فرمانده جدید ناحیه نهایت همکاری را داشته باشند و در آخر برای هر دو آرزوی توفیق و سلامتی در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد .

در این مراسم همچنین حجت الاسلام غبیشاوی ، امام جمعه شهرستان ضمن تشکر از زحمات سرهنگ پاسدار سروستانی در طول تصدی فرماندهی ناحیه ، وی را یک پاسدار معتقد ، مؤمن و ولایتی معرفی کرد و گفت : الحمدالله عرصه کار در این انقلاب و نظام اسلامی بسیار گسترده است و باید از ظرفیتهای ایشان در زمینه های مختلف ، مخصوصاً عرصه فرهنگی استفاده بیشتری کرد .

در پایان این مراسم حکم فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر ، توسط سردار پاسدار شاهوار پور به سرهنگ پاسدار شمس اعطا گردید و طی لوح تقدیری از زحمات سرهنگ پاسدار سروستانی تشکر و قدردانی شد .