شهردار بندر امام: با تمام توان به اقدامات بی نظیر شهرداری ادامه خواهیم داد

خورنا: علی گل مرادی شهردار بندر امام خمینی در جلسه شورای اداری شهرستان بندرماهشهر که در سالن اجتماعات شهید حیاتی فرمانداری برگزار شد گفت: با تمام توان به اقدامات بی نظیر شهرداری ادامه خواهیم داد و نوید یک شهر ایده آل را به شهروندان میدهیم.

به گزارش خبرنگار خورنا از ماهشهر، در این جلسه که امام جمعه بندر ماهشهر، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئسای ادارات شهرستان ماهشهر نیز حضور داشتند، علی گلمرادی گزارش عملکردی از فعالیت های شهرداری بندر امام خمینی ارائه کرد.

گلمرادی اظهار کرد: با تلاش کادر شهرداری و حمایت مسئولان شهرستان توانستیم اقدامات بی نظیری را در بندر امام خمینی پایه گذاری کنیم که برخی از این اقدامات اجرا شد، برخی در مرحله اجرا قرار دارد و برخی نیز در مرحله مطالعات هستند.

شهردار بندر امام خمینی بیان داشت: موفقیت یک سیستم در گرو اصلاح ساختار سازمانی و ساماندهی مسئولان و کارکنان آن سیستم بر اساس لیاقت ها و توانایی هایشان است که این امر به عنوان مهمترین و اصولی ترین اولویت در شهرداری بندر امام خمینی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا و با حمایت فرماندار شهرستان توانستیم با قاطعیت بیش از ۵۰ درصد مسئولان واحدها را جابه جا کنیم و تغییرات اساسی در قسمت مسئولان اجرایی شهرداری و ناظران این ارگان دولتی ایجاد کنیم که این امر بنیان پیشرفت و سازندگی در شهر بندر امام خمینی خواهد بود.

گلمرادی خاطرنشان کرد: بر اساس تعاملی که در شهرستان بین مسئولان و اکثریت اعضای شورای شهر بندر امام شکل گرفت و حمایتهای شهروندان بندر امام، توانستیم چند کار اساسی و زیربنایی انجام دهیم که این امر باعث شد رضایت مردمی بالای ۹۵ درصد از عملکرد شهرداری به وجود بیاید که این انگیزه مارا برای خدمت رسانی دوچندان کرد.

شهردار بندر امام افزود: از جمله این طرح ها، طرح ساماندهی و اجرای فاضلاب شهری بندر امام بود که نیاز مبرم شهر و شهروندان بود که به خوبی در حال اجراست.

گلمرادی بیان داشت: جمع آوری و ساماندهی فروشنده های دست فروش و دکه های غیرمجاز در سطح شهر انجام شد که علاوه بر اینکه باعث زیباتر شدن چهره شهر میشود، امکان بازرسی از قیمت ها و نظارت بر بازار را برای اداره صنعت و معدن آسان تر میکند.

وی تاکید کرد: برای اینکه بر دستفروش ها و فروشندگان غیرجاز فشار اقتصادی وارد نشود و کاسبی آنها تعطیل نشود مکانی متمرکز برای ساماندهی و مشغول به کار شدن آنها در نظر گرفته شد که البته این امر با حمایت ها و همکاری های بازاری ها و شهروندان به راحتی امکان پذیر نبود.

گلمرادی در مورد فضای سبز شهر اظهار داشت: طرحی در نظر گرفته شده است که به اضای هر شهروند یک نهال کاشته شود که با این طرح سرانه فضای سبز بندر امام ۴ متر افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پارک ملت که به محلی برای معتادان و اوباش تبدیل شده بود، با افزایش فضای پارک، دیوار کشی، نصب دوربین های مدار بسته، ساماندهی فضای سبز و امکانات تفریحی به یک پارک تفریحی ۸ هکتاری بسیار مناسب تبدیل میشود.

گلمرادی ادامه داد: پروژه این پارک تا کنون حدود ۷۰ درصد پیرشفت داشته است که تا عید نوروز به صورت صد در صد آماده بهره برداری خواهد بود و به یکی از بهترین پارک های استان خوزستان تبدیل میشود.

بر اساس گزارش خورنا، شهردار بندر امام در خصوص گلایه های مهمانان نوروزی از شهر گفت: مهمانان نوروزی که در عید نوروز به استان خوزستان می آیند علاوه بر بازدید از مناطق جنگی، قصد استفاده از سواحل دریا و طبیعت خوزستان را دارند که متاسفانه با وجود اینکه بندر امام مرز بسیار زیادی با خلیج فارس دارد اما پارک ساحلی این شهر سالها دست نخورده و متروکه مانده بود.

گلمرادی ادامه داد: با تلاش و پیگیری های انجام شده و حمایت صنایع پتروشیمی ماهشهر و اداره کل بنادر و دریانوردی، این پارک مورد بازسازی و ساماندهی کامل قرار گرفت و با تلاش مجدانه پرسنل شهرداری تا عید نوروز یکی از بهترین پارکهای ساحلی میشود که آماده پذیرایی از شهروندان و مهمانان نوروزی خواهد بود.

شهردار بندر امام درباره آینده این شهر گفت: علاوه به پروژه هایی که در حال اجرا هستند، بالغ بر ۲۰ طرح در حال مطالعه و بررسی در دست داریم که پس از پایان مطالعات این طرح ها به بهترین نحو به مرحله اجرا و بهره برداری خواهند رسید.

وی از انجام پروژه های شهری به صورت امانی خبر داد و گفت: اکثر پروژه های شهری به صورت امانی و توسط پرسنل شهرداری در حال انجام هستند و پیمانکاران دستی در اجرای این طرح ها ندارد که این امر باعث کاهش هزینه ها و افزایش بازدهی میشود.

گلمرادی در پایان ضمن تشکر از حمایت شهروندان، مسئولان و به خصوص فرماندار شهرستان ماهشهر بیان کرد: به دلیل برخی اقدامات بی نظیر و تغییر برخی مدیران از سمت هایی که در تخصص آنها نبود و اقدامات انقلابی شهرداری بندر امام، سنگ اندازی هایی در مسیر پروژه ها و اقدامات شهرداری انجام میشود؛ اما تا زمانی که حمایت مردم و مسئولان شهرستان را داریم با تمام توان به اقدامات بی نظیر شهرداری ادامه خواهیم داد و نوید یک شهر ایده آل را به شهروندان میدهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حمید درود بر این شهردار مقتدر و سالم . درود درود
  • آترين آقاي گلمرادي پيروز وسر فراز باشديد ما مردم سربندر حمايتتان ميكنيم ونيز بابت همه زحماتتان از شما سپاسگزاريم.
  • حسين هزاران درود بر شما كه سازندگي را براي سربندر به ارمغان آورديد.
  • فرهاد درود بر شما شهردار محترم و همكاران گراميتان اميدواريم با تدابير و بينش وسيعتان شاهد پيشرفت هرچه بيشتر شهرستان بندر امام خميني ره باشيم انشاالله. مطمئن باشيد ما مردم سربندر با قدرت از شما حمايت ميكنيم
  • هلالات م تکیه برجای بزرگان نتوان زد به گذاف مگراسباب بزرگی همه اماده کنی درودبرشهردارمان علی اقا
  • رها خداخیرت بده گلی
    • ناشناس فامیلش گلی نیست شنگول گلمرادی
  • سعید تمیمی شهر دار زحمتکش راه عمران و خدمت به شهر را ادامه بده ....خسته نباشی
  • mahdi از خدمات که برای ما انجام دادین متشکریم اقای گل مرادی.لطفا جایی را برای ورزش کردن در نظر بگیرید چون واقعا لازم هست
  • ;,EV متن دیدگاه...
  • کوثر سلام با عرض ادب لطفا به دستغیب برسید
  • دنیا اقای گلمرادی با عرض سلام از زحمات شما خیلی ممنونیم امیدوارم که همیشه سلامت باشید ودست خدا یارتان
  • ناشناس سلام خدمت شهردار عزیز /خدا یار شما باد لطفا 168واحدی کوی اباذرفراموش نشود 168 خانواده زندگی می کند ولی متاسفانه پرسنل شهرداری به محوطه 168 واحدی توجه نمی کنندمردم باید چکار کنند این مکان آپارتمانی بیشتراز40متری می باشد که هرروز نظافت می شود
  • nabi آقا خواهش ميكنيم كوي اباذر سربندر رو از قهوه خونه پاكسازي كنيد