مسابقه کتابخوانی فرهنگ شهروندی در ماهشهر

خورنا: رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر از برگزار شدن مسابقه کتابخوانی فرهنگ شهروندی در هفته کتاب سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا فرنگ رحیمی گفت: مسابقه کتابخوانی فرهنگ شهروندی در هفته کتاب امساب با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری‌های شهرستان در سطح وسیع ویژه عموم مردم در ماهشهر برگزار خواهد شد و به برندگان جوایز ارزنده‌ای توسط این سه دستگاه اهدا خواهد شد.
وی افزود: کانون ادبی و فرهنگی شهرستان در هفته کتاب بسیار فعال خواهد بود و برنامه‌هایی از قبیل جلسات شعرخوانی، کتابخوانی و جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان، شاعران، اعضای کانون و عموم مردم را در کتابخانه‌های عمومی برگزار خواهد کرد. همچنین کتابداران شهرستان به مدارس مناطق مختلف جهت سخنرانی در باب اهمیت کتاب، کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی فرستاده خواهند شد.
رحیمی گفت: مراسم جشن بزرگ کتاب امسال در دو سطح کتابخانه و شهرستان انجام خواهد شد و کلیه کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان جشن کتاب و کتابخوانی به همراه تقدیر از خادمان کتاب و کتابخوانی، خردسال‌ترین و مسن‌ترین عضو ، کتابدار نمونه، عضو نمونه، حافظان نمونه قرآن و… را برگزار خواهند کرد.
رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر گفت: در این هفته یک روز به عنوان عضویت رایگان اعلام خواهد شد که عموم مردم در این روز به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی شهرستان درخواهند آمد.
وی همچنین از اجرای طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی ماهشهر در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: بروشورهایی برای راهنمایی عموم مردم جهت اهدای کتاب در سطح شهرستان پخش خواهد شد تا مردم کتاب‌های خود را جهت استفاده عموم مردم به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند.