چرا تبلیغات محیطی در شهرک بعثت بندرماهشهر حایز اهمیت است؟

شهرستان بندر ماهشهر در جنوب استان خوزستان و دومین شهر پهناور استان به لحاظ مساحت است که در شمال خلیج فارس قرار دارد. شهرستان بندر ماهشهر به‌علت قرار گرفتن در ساحل استراتژیک خلیج فارس، صادرات و واردات دریایی، صنعت صیادی وجود ۴۳% پتروشیمی های ایران و بندر صادرات نفت و گاز ، کشاورزی و نخلداری از اهمیّت راهبردی و اقتصادی برخوردار است؛ به گونه‌ای که پایتخت پتروشیمی ایران لقب گرفته‌ است.

معرفی شهرک بعثت

شهرک بعثت در ۱۵ کیلومتری شهر بندرماهشهر منازل سازمانی ۳۰ هزار پرسنل ۲۵ شرکت پتروشیمی منطقه است و در این شهرک کلیه مدیران عامل و هیات رئیسه شرکتهای پتروشیمی و ماموران خرید ادارت مطبوع شرکت ها همراه با خانواده های خود زندگی میکنند این شهرک دارای یک سینما و مجموع هتل های پتروشیمی همراه با ۳ بازار و بازرچه و بزرگترین پارک جنگلی استان خوزستان می باشد .

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در شهرک بعثت شهرستان بندرماهشهر

شهرستان بندرماهشهر به دلیل داشتن موقعیت استراتژیکی و منابع و صنایع مختلفی نظیر پتروشیمی و مجتمع بندری امام خمینی از مناطق مهم صنعتی و اقتصادی کشور به شمار می رود و قطعا وجود بیلبوردهای تبلیغاتی درشهرک بعثت توجه بسیاری از صاحب نظران را به خود معطوف میکند چرا که سرمایه گذاری برای تبلیغات در شهرک بعثت انتخاب هوشمندانه ای برای توسعه برند در پایتخت پتروشیمی ایران است.

از دیگر عواملی که باعث اهمیت این منطقه در بخش صنعت شده این است که شهرستان بندرماهشهر جز ۲ شهرستان ایران می باشد که دارای چهار مسیر ترانزیتی ، ریلی ، هوایی و دریایی می باشد و تنها شهرستان ایران است که دارای ۵ بندر فعال ( بندر امام ، بندر پتروشیمی ، بندر صیادی ، بندر صادرات نفت و بندر تجاری ) است و وجود ۲۲ شرکت پتروشیمی بزرگ و شرکتهای صادرات و واردات فله بار و مسیر راهیان نور ۵ استان جنوبی کشور می توان اشاره کرد که همین امر باعث رفت و آمد کارشناسان و مدیران و… از سراسر کشور می شود و اجرای تابلوهای تبلیغاتی در شهرک بعثت از برندهای مختلف می تواند زمینه ساز تصمیمات مهم در اشاعه برند در سطح جامعه گردد.

اگر تصمیم به تبلیغات در شهرک بعثت بندرماهشهر گرفتید با ما تماس بگیرید. واحد رزرو استند و بیلبورد شرکت نصر ایرانیان: ۰۹۱۶۰۸۰۸۰۱۶