پارک ۱.۵ هکتاری در هندیجان احداث می‌شود

خورنا: رئیس شورای شهر هندیجان گفت: با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان، پارک ۱.۵ هکتاری در هندیجان احداث می‌شود.

سیف‌الله قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با توجه به تخصیص اعتبارات ناچیز به شهرستان هندیجان و تلاش شهرداری برای زیباسازی و دیگر امورات شهری از مسئولان می‌خواهیم با حمایت و تعامل بیشتر، اعتبارات ویژه‌ای را به عمران و آبادی این منطقه بدهند.

وی افزود: شهرستان هندیجان با وجود ظرفیت و قابلیت‌های بالای تجاری، اجتماعی و اقتصادی می‌تواند با اختصاص اعتبارات ویژه در بخش‌های مستعد و قابل سرمایه‌گذاری، در استان خوزستان بیش از پیش بدرخشد.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر این منطقه نیز با تعامل شهرداری با تمام وجود عمران و آبادانی شهر را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اقدامات پیش‌رو در این شهرستان گفت: با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان، پارک ۱.۵ هکتاری هندیجان در حال احداث بوده و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت عملیات اجرایی داشته است.

قنواتی اضافه کرد: این پارک برای مهمانان و مسافرانی در حال احداث است که در ایام مختلف سال از استان بوشهر وارد استان خوزستان می‌شوند.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه عنوان کرد: اعتبار این پارک در دو مرحله اختصاص داده می‌شود که مرحله نخست آن ۳۰۰ میلون تومان هزینه را در برداشته و برای مرحله تکمیلی نیز ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان بیان کرد: محل تأمین اعتبار این پروژه از درآمدهای شهرداری بوده که به‌خوبی محقق شده است.