فرماندار شادگان: کشتارگاه دام شادگان بهسازی شود

خورنا: فرماندار شادگان از اعضای شورای سلامت شهرستان خواستار بهسازی کشتارگاه دام و انهدام سگ‌های ولگرد در این منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی صبح امروز در جلسه شورای سلامت که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اعضای ستاد شورای سلامت شهرستان باید بر وضعیت بهداشتی منطقه بیش از پیش نظارت کنند.

وی ضمن تأکید به اعضای شورای سلامت در راستای انجام وظایف محوله تصریح کرد: ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد با محوریت شهرداری باید نسبت به انهدام این سگ‌ها در شهرستان اقدام کند.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: همچنین شهرداری باید نسبت به جمع‌آوری زباله‌های شهری و روستایی در منطقه اقدامات مطلوب و مؤثر را انجام داده و در این راستا شهروندان را وارد تعامل کند.

وی همچنین از شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و شهرداری درخواست کرد که در خصوص بهسازی کشتارگاه شهرستان و احداث اصطبل انتظار دام و فضای سبز کشتارگاه اقدامات لازم را ترتیب اثر دهند.

فیوضی خطاب به مدیران اجرایی منطقه خاطرنشان کرد: رفع مشکلات موجود در شهرستان تنها با حمایت دستگاه‌های اجرایی منطقه محقق می‌شود.

وی خطاب به مدیران اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: باید بیش از پیش در راستای رفع مشکلات شهروندان و ارباب رجوع همت کنند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ایجاد شهری در خور شأن و آباد باشیم.