۳۱۰ آبادانی وارد بازار کار شدند

خورنا: سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان گفت: با سرمایه‌گذاری ۱۸۷ میلیون و ۴۵۰ هزار ریالی، ۳۱۰ آبادانی وارد بازار کار شدند.

سیدعلی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷ تعاونی توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان آبادان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکل بیکاری در منطقه است، افزود: ۳۸ تعاونی در دست ثبت داریم و به‌زودی کار اجرایی آنها آغاز می‌شود.

سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان خاطرنشان کرد: چهار تعاونی شهرستان نیز که تحت نظارت شرکت نفت بوده تبدیل وضعیت شده‌اند و ۱۲ تعاونی دیگر نیز مرتبط با کشاورزی مهر مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اشتغالزایی صورت گرفته توسط تعاونی‌های شهرستان اضافه کرد: با محقق شدن تعاونی‌های مذکور برای ۳۱۰ شهروند و جویای کار شهرستان آبادان اشتغالزایی فراهم شده است.

حسینی همچنین عنوان کرد: تعاونی‌های محقق شده و در دستور کار ثبت با سرمایه‌گذاری ۱۸۷ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به واحدهای مسکن مهر این شهرستان ادامه داد: تعداد واحدهای تحویلی مسکن مهر ۲۸۱ واحد بوده و یک‌هزار و ۲۰۰ واحد نیز آماده تحویل است.

سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان تصریح کرد: تعداد افراد جویای کار و خواهان تسهیلات طرح‌های مشاغل خانگی یک‌هزار و ۲۳ نفر بوده که ۴۲۱ نفر آنها با دریافت تسهیلات فعالیت خود را رسماً آغاز کرده‌اند.

وی در پایان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح اشتغال و اشتغالزایی در شهرستان و حذف معضل بیکاری است که البته در این راستا بیش از پیش نیازمند تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستیم.