شماره جدید هفته نامه اقتصادی میدان دیگر منتشر شد

پانزدهمین شماره هفته نامه اقتصادی-تحلیلی میدان دیگر منتشر شد.

به گزارش خورنا، هفته‌نامه «میدان دیگر» در شماره پانزدهم خود به بررسی شرایط کاندیدای ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ و تحلیل ایده محسن هاشمی برای رقابت در این میدان پرداخت.
مطلب «عبور از گردنه دشوار دوقطبی در سیاست ایران» گفتمان آیت الله هاشمی تیتر اول این نشریه را به خود اختصاص داده است. گفت‌وگو با غلامرضا حیدری نماینده مردم تهران در مجلس، گفتگوی اختصاصی با کران خائلری نماینده ارامنه شمال ایران در مجلس شورای اسلامی، از دیگر مطالب این شماره از «میدان دیگر» به شمار می‌آیند.

«اصولگرایان و انتخابات ریاست جمهوری آتی، ادعای ۲۰میلیونی»، «نگاه محسن هاشمی به مدیریت شهری»، «میراث دار هاشمی در مسیر پدر، محسن هاشمی و مسئله دولت آتی»، « مدعیان پاستور، چه کسی در سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور ایران می شود»، «محسن هاشمی: بحران های جدید در کشور نرم فرسایشی است»، «انتخاب راه محسن» و «چهارچوبی برای گذر از گردنه سوم انقلاب، انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در شرایط اصلاح و اعتدال»، “یک احتمال یا یک برنامه، بازگشت سید ابراهیم رئیسی در ۱۴۰۰”، “حسین الله کرم”امروز نامزد اصول گرایان ۲۷ میلیون رای می آورد” از دیگر عناوین این نشریه در حوزه مناطق آزاد است.

داریوش معمار در ستون سخن مدیرمسئول نوشته است: «با توجه به اینکه طی ماه های گذشته به خصوص در موضوع انتخاب شهردار تهران بارها این مسئله از سوی فعالان سیاسی مطرح شده و با کمال تعجب و با وجود رای اول لیست امید به محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر تهران ایشان هدف حملات پنهان و تبانی سیاسی با در نظر گرفتن مسئله ریاست دولت آتی شده اند، در یان شماره ” میدان دیگر” به صورت مختصر طرح ایده محسن هاشمی در ۱۴۰۰ را بررسی کرده و جنبه هایی از آن را تحلیل کرده ایم.»

رضا حیرانی سردبیر نشریه میدان دیگر در بخشی از این نشریه آورده است: “محسن هاشمی با ورود به عرصه سیاست تنها نام و کارنامه خود را به همراه ندارد، او نماد خانواده ای سیاسی در کشور است که با تاریخ انقلاب و نظام پیوند جدانشدنی خورده است.

علی قنبری دبیر هیئت تحریریه این نشریه نیز نوشته است: “محسن هاشمی بر این نظر است که نباید بر اساس اشخاص تصمیم گیری شود، بلکه معیارها باید بر اساس اهداف شکل بگیرد”.

هفته‌نامه «میدان دیگر» در قطع روزنامه‌ای و در ۴صفحه، هر شنبه منتشر و به صورت سراسری منتشر می‌شود.