طلایی‌پوشان آبادان به مصاف کویرنشینان می‌روند

خورنا: در هفته چهاردهم لیگ برتر طلایی‌پوشان آبادان به مصاف مس کرمان می‌روند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس که از روز دوشنبه آغاز شده بود، امروز با برگزاری شش مسابقه به پایان می‌رسد.

در یکی از رقابت‌های حساس این هفته و در ورزشگاه تختی آبادان تیم نفت آبادان به مصاف مس کرمان می‌رود.

شاگردان آلفردو کاسیمیرو مرد پرتغالی نفتی‌ها در این دیدار محکوم به پیروزی هستند تا خود را از بحران عدم نتیجه‌گیری در این فصل رهایی بخشند.

طلایی‌پوشان آبادانی که از زمان حضور سرمربی جدید خود عملکرد مناسبی را در خط دفاعی از خود برجای گذاشته‌اند و برخلاف بازی‌های گذشته در دو بازی اخیر تنها یک گل دریافت کرده‌اند، در خط حمله اما عملکرد جالبی نداشته‌ و در دو بازی اخیر موفق به باز کردن دروازه حریفان خود نشده‌اند.

نفتی‌ها در این دیدار با اتکا به حضور هواداران خود امیدوارند، نتیجه مناسبی را کسب و خود را از قعر جدول رده‌بندی مسابقات جدا کنند.

در سوی دیگر تیم مس کرمانی قرار دارد که با برد هفته قبل خود مقابل پرسپولیس تهران خود را تا حدودی از بحران خارج کرده است.

شاگردان ابراهیم قاسم‌پور در این دیدار قطعاً به دنبال کسب امتیاز هستند تا شرایط خود در جدول رده‌بندی مسابقات را بهبود بخشند.

یکی از مهم‌ترین نکات این دیدار بازگشت ابراهیم قاسم‌پور مرد آبادانی فوتبال ایران به زادگاه خود است.

قاسم‌پور که هم سابقه بازی و هم سرمربی‌گری تیم نفت آبادان را در کارنامه‌اش دارد امروز برابر تیم سابق خود به میدان می‌رود.

به هر حال باید دید که در تقابل دو اندیشه مربیان با تجربه دو تیم نفت آبادان و مس کرمان کدام یک موفق می‌شود تا امتیازات حساس این دیدار را به سود خود رقم بزند.