رئیس شورای شهر اهواز:

مرز بین نقد و تخریب بسیار باریک است؛ مسئولین باید با صعه صدر به تمامی انتقادات گوش دهند

رئیس شورای شهر اهواز مرز بین نقد و تخریب را بسیار باریک دانست و افزود: این ناچیزی فاصله گاهی اوقات باعث می‌شود که تشخیص نقد از تخریب نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن هم شود ولی باز با همه این مسائل مسئولین وظیفه دارند که با صعه‌صدر تمامی این نقدها را گوش داده و آنهایی را هم که جنبه تخریبی دارند به سمت مسیر سازندگی هدایت کنند.

خورنا-احمدرضارستمی: در مراسم افتتاح فاز اول پروژه رو‌گذر میدان چهارشیر اهواز که امروز پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷ در تالار اجتماعات شرکت گاز استان خوزستان برگزار شد محمد‌جعفر فلسفی گفت: افتتاح این پروژه از جمله وعده‌هایی بود که شورای پنجم در بدو شروع به کار، نسبت به اجرایی شدن آن تاکید کرده بود که براین اساس جا دارد از شهرداری اهواز بابت پیگیری‌ها و سماجتی که در این زمینه داشته کمال تشکر و قدردانی را به عمل بیاوریم.

رئیس شورا شهر اهواز پیام روشن این پروژه را مشارکت جمعی دانست و توضیح داد: زیرا اگر تلاش جمعی استاندار، معاونت عمرانی، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و سایر دست‌اندکاران ذی‌ربط در این کار نبود مطمئنا به ثمر نشستن چنین اتفاق مهمی را به این سرعت نمی‌دیدیم.

وی با بیان اینکه در حل سایر مشکلات شهر اهواز هم می‌توان از روش مشارکت جمعی بهره‌گیری کرد اظهار داشت: هیچ کس حق ندارد در انجام امور مردم با شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت‌ها، عنوان کند که این موضوع به ما ربطی ندارد و مشکل را به دیگری پاس‌کاری کند بلکه در این خصوص باید در بین همگی مسئولین نوعی احساس دین برای انجام کارها وجود داشته باشد.

فلسفی ضمن بیان این مطلب که در مسیر انجام هر کاری وجود مشکلات ریز و درشت امری طبیعی به حساب می آید عنوان کرد: اگر مردم احساس بکنند که ما مسئولین برای حل مشکلات آنها اراده، حرکت و امید داریم و اگر هم بیان مشکلات می‌کنیم به منظور آسیب‌شناسی است در آن صورت مردم با تمام وجود از ما حمایت خواهند کرد.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه مسئولین باید به گلایه‌ها و انتقاداتی که به آنها می‌شود نگاه خیرخواهانه‌ای داشته باشند اظهار کرد: البته نقد و انتقاد هم دارای چهارچوب‌های خاصی است که باید حفظ و از عدول از آن جلوگیری کرد.

وی در پایان مرز بین نقد و تخریب را بسیار باریک دانست و افزود: این ناچیزی فاصله گاهی اوقات باعث می‌شود که تشخیص نقد از تخریب نه تنها مشکل، بلکه امری غیر ممکن هم شود ولی باز با همه این مسائل ما مسئولین وظیفه داریم که با صعه‌صدر تمامی این نقدها را گوش داده و آنهایی را هم که جنبه تخریبی دارند به سمت مسیر سازندگی هدایت کنیم.