فاز اول پروژه روگذر چهارشیر اهواز افتتاح شد

فاز اول پروژه روگذر چهار‌شیر اهواز به عنوان بزرگ‌ترین تقاطع چندین سطحی جنوب غرب کشور امروز پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷ طی مراسمی افتتاح شد.

_احمدرضارستمی: به گزارش خورنا فاز اول پروژه روگذر چهار‌شیر اهواز به عنوان بزرگ‌ترین تقاطع چندین سطحی جنوب غرب کشور امروز پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷ طی مراسمی با حضور آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، شهردار و اعضای شورای شهر اهواز و سایر مسئولین و دست‌اندرکاران ذی‌ربط مورد افتتاح و بهره‌برداری واقع شد.

این پروژه که در یکی از پر ترافیک‌ترین نقاط تلاقی مناطق شهری و همچنین کانون‌ توزیع و تقسیم مسیرهای ورودی و خروجی شهر اهواز قرار دارد با اعتباری بالغ بر ۵۸۵ میلیارد ریال در نیمه اردیبهشت‌ماه ۹۴ کلنگ‌زنی شده است.

بنابراین گزارش فاز اول پروژه روگذر غیر همسطح چهارشیر اهواز که امروز مورد افتتاح واقع شد شامل پلی به طول ۳۷۲ متر و عرض۲۶/۷ متر است که بر روی ۱۸ ستون قرار می‌گیرد و باعث اتصال میدان نخل اهواز به جاده ماهشهر به صورت روگذر می‌شود.

لازم به ذکر است که فازهای دیگر این پروژه در صورت افتتاح، علاوه بر اینکه بلوار پاسداران را با یک مسیر هم سطح به منطقع دروازه متصل می‌کند دارای یک راست گرد و چپ گرد مستقلی نیز خواهد بود.