برگزاری اولین جلسه شورای مشورتی جوانان در هندیجان

با حضور فرماندار اولین جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان هندیجان برگزار شد.

این جلسه با حضور مشاوران و دستیاران جوان ادارات ، نماینده سازمانهای مردم نهاد و جمعی از جوانان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا کورش مودت فرماندار شهرستان هندیجان در این جلسه ضمن بیان اهداف کلی شورای مشورتی جوانان گفت: هدف اصلی تشکیل این شورا استفاده از توانمندیها و ظرفیت های جوانان در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی و اجتماعی و …  به منظور توسعه شهرستان می باشد.

وی افزود: با کمک و مشارکت جوانان و سازمانهای مردم نهاد دولت میتواند گام های استوارتری برای پیشرفت شهرستان و حل مشکلات آن بردارد و بدون حضور و مشارکت مردم توسعه همه جانبه صورت نمی پذیرد و وظیفه شورای مشورتی این است که با تشکیل شوراهای فرعی و تخصصی زمینه مشارکت بیشتر جوانان در تصمیم گیری های کلان شهرستان را فراهم آورد.

گفتنی است از برخی مصوبات مصوب شده این جلسه می توان به حمایت از طرح های نخبگان و کار آفرینان جوان و تدوین بانک اطلاعاتی نخبگان جوان در حوزه های مختلف و اجرای برنامه هایی جهت آموزش، توانمند سازی جوانان فعال در حوزه های تخصصی ادارات، تدوین تقویم نشاط و اوقات فراغت در شهرستان و همچنین تشکیل شورای مشورتی جوانان در ادارات اشاره کرد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *