دیدار دکتر محمدعلی حمیدی نصر رئیس جمعیت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کشور با دکتر ایزدی ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خوزستان + تصاویر

میثاق حاجتی| خورنا: دیدار دکتر محمدعلی حمیدی نصر و جمعی از اعضای  پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کشور با دکتر ایزدی ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی جمعیت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کشور دکتر محمدعلی حمیدی نصر ، رئیس جمعیت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کشور در دیدار با دکتر ایزدی ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت:

بعد از انقلاب اسلامی نیروهای دوران دفاع مقدس در استان خوزستان به عنوان دروازه طلایی کشور ، توسعه چشمگیری پیدا خواهند نمود.

دکتر محمدعلی حمیدی نصر ، رئیس جمعیت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کشور با بیان این مطلب گفت: جمعیت منطقه خوزستان در اشتغالزایی و کارآفرینی نقش مهمی را در محرومیت زدایی با همدلی و انسجام اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خواهد داشت.

وی نقش مردم انقلابی خوزستان را در تامین امنیت این مرز و بوم ستودنی خواند و تاکید کرد: نیروهای دوران دفاع مقدس نگاه ویژه ای برای توسعه منطقه خوزستان دارند.

رئیس جمعیت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کشور افزود: برای رسیدن به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی باید تلاش بیشتری جهت اشتغالزایی جوانان جامعه جبهه و جنگ از طریق ایجاد و توسعه بازارچه ها و دهکده های گردشگری سلامت انجام داد.

وی همچنین ادامه داد: بنده به حرکت جهادی جهت رفع مشکلات و معضلات جامعه جبهه و جنگ اعتماد دارم ، به تاسی از آیه شریفه ؛ «یَدُ اللهِ مَعَ الجَماعَه» ، اعتقاد دارم دست خدا است که دارد کار می کند. ایام دوران دفاع مقدس را نگاه کنید، در آن روزها ، گرما با آن زبان روزه ، چه کسی این مردان و زنان بی ادعا را با کمال ایثار و شهادت می‌آورد در مناطق عملیاتی جنگی برای مبارزه با دشمن؟ امروزه این نیروهای پیشکسوت دوران جبهه و جنگ یک دژ برای اقتدار و توسعه نظام است.

این دست خدا است ، خدا را می‌بینیم، اعتماد می کنیم به این حرکت جهادی ، به این صدق و بصیرت جامعه رزمندگان ، جانبازان ، آزادگان ، جهادگران سنگرساز بی سنگر ، بسیجیان ، خانواده معزز شاهد…

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *