جاده‌های خوزستان به قتلگاه تبدیل شده‌اند

خورنا: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های خوزستان استاندارد لازم را برای تردد ندارند و برخی از جاده‌های خوزستان اصطلاحا هنوز «مالرو» است/ وزارت مسکن و راه‌سازی تنها برای تکمیل پروژه مسکن مهر تلاش می‌کنند و به تذکرات در این باره توجهی ندارند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های خوزستان استاندارد لازم را برای تردد ندارند و برخی از جاده‌های خوزستان اصطلاحا هنوز «مالرو» است.

سید شکرخدا موسوی با اشاره به اینکه خوزستان نیازمند توجه بیشتر به بخش راه و جاده است، اظهار داشت: متاسفانه تنها شاهد مرگ همشهریان و هم استانی‌های خود هستیم و مسئولان تنها به ارائه آمار بسنده می‌کنند.

وی تاکید کرد: بسیاری از جاده‌های خوزستان به قتلگاه تبدیل شده‌اند و هفته‌ای نیست که در آن‌ها شاهد مرگ هم استانی‌های خود نباشیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اولویت اصلی دولت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر است و توجه به جاده‌ها اصلا اولویت دولت به شمار نمی‌آید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: وزارت مسکن و راه‌سازی تنها برای تکمیل پروژه مسکن مهر تلاش می‌کنند و به تذکرات در این باره توجهی ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعه هفته گذشته در مسیر دهدز به لردگان اتوبوس حامل دانش‌آموزان بروجنی به دلایل نامعلومی از مسیر منحرف و باعث کشته شدن ۲۶ دانش‌آموز شد.