یادواره شهید محمد زلقی برگزار شد

خورنا- با استقبال پرشور مردم ولایت مدار شهرستان دزفول، دومین یادواره شهید محمد زلقی، چهارمین شهید مدافع حرم این شهرستان شمالی استان خوزستان در مسجد شهدای کوی طالقانی دزفول برگزار شد.

در این آئین باشکوه معنوی، مردم مؤمن و انقلابی پایتخت مقاومت ایران اسلامی حضوری پرشور داشته و بار دیگر بر استمرار مسیر الهی و مقاومت تاکید و با نجوای عاشقانه خود، صحنه‌هایی ماندگار از شور انقلابی خود را در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی، جلوه گر کردند.

مردم شهرهای اندیمشک، شوش، شوشتر، اهواز، گتوند، مسجد سلیمان نیز با حضور در این مراسم، بر پایداری جبهه مقاومت و مبارزه با طاغوتیان و داعشیان زمان تاکید و یاد فرزندان شهید خود را گرامی داشتند.

هم چنین در این مراسم معنوی با قرائت فاتحه، اهدا گل و تلاوت آیات قرآنی و ادعیه‌های مذهبی و روضه خوانی، بار دیگر مردم دزفول و دیگر شهرهای شمالی خوزستان بر استمرار مسیر الهی و انقلابی خود در صحنه و عرصه انقلاب توجه کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان این مراسم از تمامی خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول تجلیل و با شرحی بر افتخارات رزمندگان جبهه مقاومت بر پیروزی و راه ماندگار آن‌ها، تاکید گردید.

شهید والا مقام محمد زلقی خرداد ماه سال ۱۳۹۵ و پس از ثبت حماسه‌ها و افنخارات گسترده و در نبرد با گروه‌های تکفیری و تروریستی جبهه مقاومت به شهادت رسید و پس از آن با استقبال پر شکوه مردم دزفول در این شهر ولایت مدار به خاک سپرده شد.

یکر پاک و مطهر شهید محمد زلقی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و شهرستان دزفول بعد از برگزاری آیین وداعی با شکوه در گلزار شهدای زادگاهش روستای سبزآب سربیشه این شهرستان، آرام گرفته است.

امیرعلی هیودی، سید مجتبی ابوالقاسمی، علیرضا حاجیوند قیاسی، محمد زلقی، عادل سعد و عارف کاید خورده شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول بوده که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.