سربازان مدافع حرم را جلوه‌های ممتاز پیام عاشورا هستند

خورنا- سردار حسن شاهوارپور در آئین گرامی داشت شهدای مدفاع حرم دزفول و با اشاره به روحیه ولایت مداری سربازان و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شناخت نقشه‌های دشمن و حرکت جهاد گونه شهدای مدافع حرم در مسیر ولایت و انقلاب مهم‌ترین پیام شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به روحیه بصیرت شناسی شهدای مدافع حرم افزود: شهدای مدافع حرم با بصیرت خود در مسیر تحقق اهداف انقلاب و جبهه‌های مقاومت قدم برداشته و راه ولایت و دفاع از منطق اسلام را مورد توجه قرار دادند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) سربازان مدافع حرم را جلوه‌های ممتاز پیام عاشورا دانست و عنوان کرد: در واقعه عاشورا سربازان امام حسین (ع) تیر خوردند تا اسلام پایدار بماند و امروز سربازان مدافع حرم ایستادگی کردند تا راه اهل بیت (ع) پایدار بماند و این همان منطق عاشورا است.

وی با اشاره به سیره اهل بیت (ع) امام علی (ع) را اولین شهید مدافع حرم دانست و گفت: امام علی (ع) در بستر خوابید تا پیامبر اسلام آسیب نبیند و امروز رزمندگان مدافع حرم جان خود را شجاعانه و برای تعالی و حفظ انقلاب و اسلام تقدیم می‌کنند.
سردار شاهوار پور بیان کرد: جبهه مقاومت در برابر نقشه‌های دشمن ایستادگی و آنان را شکست داد و تلاش دشمن در جذب نیرو از کشورهای مختلف و برای شکست جبهه مقاومت بی نتیجه بود و این شکست درسی تاریخی برای دشمنان انقلاب و اسلام است.

وی ادامه داد: تکفیری‌ها و حامیان آن‌ها برای شکست جبهه مقاومت از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در جنایت‌های خود به هیچ ارزش انسانی قائل و پایبند نبودند ولی سربازان مدافع حرم درسی بزرگ به آن‌ها داده و آن‌ها را عقب راندند.
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) با اشاره به روحیه و سیره شهید والا مقام زلقی افزود:صهیونیست‌ها یکی از گروه‌های حامی تکفیری‌ها بوده و هستند ولی ما طبق آیات قرآن در برابر دشمنان و فتنه گران ایستادگی و از ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی خود دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/