هدف دشمن در ۸ سال دفاع مقدس تجزیه استان خوزستان بود

خورنا- سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز و در آئین گرامیداشت حماسه چهارم خردادماه در حسینیه ثارلله دزفول اظهار داشت: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس با ایمان و اخلاص، رشادت‌های مختلفی را در تاریخ به ثبت و ماندگار کردند.

وی با اشاره به این که مناطق مختلف دزفول در هشت سال دفاع مقدس با موشک‌های دشمن آسیب دید گفت: مردم دزفول در طول سال‌های اخیر همواره پشتیبان انقلاب و اسلام بوده و دین خود را به کشور ادا کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان این که باید بیش از گذشته نسبت به تبیین پیام دفاع مقدس و شرح رشادت‌های رزمندگان اسلام تاکید و توجه داشت عنوان کرد: حماسه چهارم خرداد ماه یک فرصت منحصر به فرد فرهنگی است و با استفاده از غنای بی‌نظیر آن می‌توان در جبهه نبرد علیه طراحی‌های دشمن پیروز شد.

وی افزود: دشمن در طول سال‌های اخیر، همواره سعی کرده است به ارزش‌های انقلابی و اسلامی ما آسیب بزند ولی با توجه به رشادت‌های مردم و رزمندگان اسلام، همواره این تلاش‌ها با شکست روبه‌رو شده است.

شاهوارپور بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای مهم برای درک پیام انقلاب و تبیین ارزش‌های معنوی ما در عرصه مقاومت و ولایت پذیریی است راهی که امروز عامل عزت و افتخار ما و اقتدار ملی و برون مرزی ایران اسلامی است.

وی با اشاره به این که صدام در هشت سال دفاع مقدس بیشترین حمله را به مناطق شهری ایران اسلامی داشت گفت: علی‌رغم این حمله‌ها مردم ایران اسلامی در شهرها ماندند و ذره‌ای برای دفاع از کشور و دین خود عقب نشینی نکردند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان ادامه داد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس قصد ضربه به خوزستان و تجزیه استان را داشت که این نقشه با شکست روبه‌رو و امروز نیز ایران اسلامی در اوج اقتدار خود است.

انتهای پیام/