محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در اندیمشک برگزار می‌شود

خورنا- احسان کریم پور اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان که به تعبیری بهار قران می‌باشد و در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و در ادامه طرح اعتلای بسیج و مسجد محوری، محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و کشور در شهرستان یک هزار شهید اندیمشک، برگزارمی شود.

وی افزود: این آیین معنوی، شنبه ۱۲ خرداد ماه و از ساعت ۲۲ در مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی لور شهرستان اندیمشک و با حضور پرشور شهروندان و اقشار مختلف فرهنگی برگزار و یاد و خاطر بنیاد گذار کبیر انقلاب اسلامی گرامی داشته می‌شود.

فرمانده بسیج مقاومت شهرستان اندیمشک عنوان کرد: هم چنین در این مراسم معنوی، خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان اندیمشک نیز حضور خواهند داشت و از شهدای مدافع حرم شهرستان با برگزاری یک آئین ویژه، تقدیر می‌شود.

وی با بیان این که در کوی لور ظرفیت‌های قرآنی و مذهبی متشکل از نونهالان و نوجوانان وجود دارد، گفت: امسال و با همکاری بخش‌های مختلف شهری و در مسیر توسعه خدمات قرآنی و فرهنگی شهرستان، ویژه برنامه‌های مختلفی به اجرامی‌رسد.

کریم پور بیان کرد: ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و آشنایی جوانان با مفاهیمی چون تلاوت قرآن و سبک زندگی اسلامی در دستور کار پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک است و تا پایان سال این روند با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/