تحریم‌های جدید تلاشی نافرجام و زورآزمایی بی‌نتیجه دشمن با ایران اسلامی است

خورنا- فریدون حسنوند شامگاه چهارشنبه در آئین گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در تالار گل‌ها شهرستان اندیمشک اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) مظلوم است ولی این مظلومیت به معنای صلح و پذیرش ظلم نیست انتخاب امام حسن مجتبی(ع) انتخاب راه شهادت و شجاعت است.

وی با اشاره به حوادث سال‌های آغاز امامت امام حسن مجتبی(ع) افزود: باید از تاریخ پرسید که اگر امام حسن مجتبی(ع) اهل صلح و سازش بود چرا مظلومانه و آن چه که در تاریخ ثبت شده و توسط همسر خود به شهادت رسیده است؟ برخورد این گونه حاکمیت وقت با امام زمان خود به چه دلیل بوده است؟

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که عاشورای حسینی ادامه راه امام حسن مجتبی(ع) بود عنوان کرد: دورانی که امام حسن مجتبی(ع) امامت خود را آغاز کردند، دوران زور و تزویر و فساد بود و مدعیان دین به امام زمان خود حمله می‌کردند، اما امام حسن مجتبی(ع) انتخابی جز راه دین، شجاعت و شهادت نداشت.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و ایجاد تحریم‌های جدید آمریکا تحریم‌های جدید را یک تلاش نافرجام و یک زورآزمایی بی‌نتیجه دشمن با ایران اسلامی دانست و گفت: با درایت مقام معظم رهبری و وحدت قوای سه‌گانه ایران اسلامی آماده پاسخ مناسب به هرگونه تهدید دشمن است.

حسنوند با بیان این که مقام معظم رهبری و مسئولان نظام بر آمادگی ایران اسلامی در برخورد با تهدیدهای دشمن و اجرای سیاست‌های اقتصادی مناسب تاکید دارند افزود: دشمنان از طریق تحریم نه به دنبال تضعیف مردم و ایجاد ناامیدی عمومی بلکه به دنبال براندازی انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به برخی تحرکات رسانه‌ای دشمن همزمان با اجرای تحریم‌های جدید اقتصادی گفت: دشمن با تهدید و تحریم به دنبال ایجاد فضاسازی و آسیب به ایران اسلامی است و در این عرصه تحرکات گسترده‌ای را آغاز و برنامه‌های ویژه و مختلفی را اجرایی کرده است.

دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت را پشتوانه انقلاب هستند

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مردم را پشتیبان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: به دشمنان انقلاب می‌گوییم که شما هنوز انقلاب اسلامی و مردم ایران را نشناخته‌اید چرا که این مردم بوده‌اند که در طول سال‌های اخیر در کنار رهبر خود ایستاده و برای دفاع از کشور و انقلابشان مجاهدت ماندگاری کرده‌اند.

وی دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت را پشتوانه انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: حوادث امروز یمن، بحرین، سوریه و فلسطین تنها بخشی کوچک از ناتوانی دشمنان را در برابر قدرت و عزت رزمندگان جبهه مقاومت نشان می‌دهد، پس بدانید اگر روزی لازم باشد، منافع شما را نه در یک منطقه، بلکه در سرتاسر جهان نابود و پاسخی مناسب و قدرتمند از ایران اسلامی دریافت می‌کنید.

حسنوند با بیان این که تحریم‌های جدید بسیار سریع در حال اجرا بوده و دشمن افراد مختلفی را تحت پوشش آن قرار داده است، گفت: مردم ایران اسلامی حافظ انقلاب بوده و با درایت مقام معظم رهبری مشکلی کشور را تهدید نمی‌کنند و آمادگی مناسب برای پاسخ به تهدیدهای دشمن و اجرای سیاست‌های اقتصادی مناسب پیش‌بینی شده است و با تکیه برجوانان و ظرفیت‌های داخلی و موجود کشور و همچنین تجربه‌های گذشته این آزمون بزرگ را با موفقیت و اقتدار طی می‌کنیم.

برای فروش نفت در کشور پس از تحریم‌های جدید آمریکا نگرانی وجود ندارد

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که برای فروش نفت در کشور پس از تحریم‌های جدید آمریکا نگرانی وجود ندارد، بیان کرد: مسئولان از مشکلات مردم آگاه هستند ولی باید برای بیان انتقادات، نسبت به روش صحیح طرح آن آگاه بود و هرگز در مسیر تحقق اهداف دشمن گام بر نداشت.

وی عنوان کرد: نمونه‌ای دیگر از تلاش‌های دشمن برای تضعیف انقلاب و ناامید کردن مردم سواستفاده آن‌ها از اعتراضات صنفی مردم و سیاه‌نمایی و فضاسازی برای مردم و انقلاب و کشور است و به همین جهت، نباید در این عرصه از مسیر انقلاب و نیازهای کشور خارج و در بیان اعتراضات و انتقادات به حق خود کشور را با مشکل روبه‌رو کنیم.

حسنوند با بیان این که مردم اندیمشک در دی ماه گذشته و علی‌رغم دغدغه‌های خود از مسیر ولایت و انقلاب خارج نشدند، افزود: امروز این حرکت انقلابی مردم اندیمشک مورد تقدیر مسئولان نظام بوده و مردم این شهر یک هزار شهید، بیش از گذشته نام خود را با اقتدار و افتخار در تقویم و تاریخ کشور به ثبت رسانده‌اند و بر حرکت در مسیر ولایت و اهل بیت(ع) تاکید و توجه دارند.

وحدت و سازندگی انتخاب مردم و اولویت توسعه اندیمشک برای حرکت در مسیر آینده

وی با اشاره به اجرای برخی طرح‌های عمرانی در شهرستان اندیمشک، گفت: امروزعده‌ای به دنبال سیاه نمایی و ترویج فرهنگ بی تربیتی و تخریب و تهمت به اقشار مختلف اجتماعی هستند تا مردم را از خدمات دولت و انقلاب، ناامید کنند ولی باید بدانیم وحدت و سازندگی انتخاب مردم و اولویت توسعه اندیمشک در حوزه‌های مختلف عمرانی است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و با حماسه‌های شش مهر و چهار آذر درخشیده‌اند، خاطرنشان کرد: هیچ اولویتی بالاتر از توسعه و ایجاد اشتغال برای اندیمشک و مردم این شهر وجود ندارد و مردم این شهر هرگز در مسیر تفرقه و شکست گام بر نمی‌دارند.

حسنوند با اشاره به این که امروز بیش از ۲۰۰ طرح عمرانی در شهرستان اندیمشک در حال اجرا است گفت: ۲۰ طرح بزرگ و کوچک مربوط به خدمات حوزه اشتغال در اندیمشک نیز در حال اجرا بوده و تا پایان سال ۱۳۹۸ بسیاری از این طرح‌ها افتتاح و گامی بلند در مسیر توسعه اندیمشک و ایجاد اشتغال در شهرستان برداشته می‌شود.

اندیمشک دروازه امن توسعه و سرمایه‌گذاری در استان خوزستان است

وی با بیان این که عده‌ای از سرمایه‌گذاری در اندیمشک می‌ترسند، ادامه داد: امروز اندیمشک مرکز و دروازه امن توسعه و سرمایه‌گذاری در استان خوزستان بوده و بسیاری از سرمایه‌گذاران آماده حضور در شهرستان هستند و در صورت عبور و مشاهده پروژه‌ها پیشرفت اندیمشک در این حوزه قابل مشاهده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از طرح‌های عمرانی در حال اجرای شهرستان اندیمشک، بیان کرد: سه موضوع مربوط به پتروشیمی اندیمشک، رفع جلسات خوبی با مسئولان کشور برای برطرف کردن مشکلات آن و شتاب در جذب سرمایه‌گذاری پتروشیمی اندیمشک برداشته و علاوه بر این به‌زودی عملیات اجرایی ۳ نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک سرعت می‌گیرد.

وی با بیان این که امروز برای توسعه اندیمشک نگاه جدی و برنامه وجود دارد و حضور گسترده مسئولان استانی و کشوری در شهرستان گواه این ادعا است گفت: ما برای توسعه اندیمشک به برنامه و عقلانیت تاکید داریم هیچ مسیری جز توسعه را برای شهرستان هدف گذاری نکرده‌ایم و به‌زودی نیز با پیگیری‌های صورت گرفته گام‌های مهم و جدی را در این حوزه بر می‌داریم و مردم بدانند در این عرصه از هیچ چیز نمی‌ترسیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

گزارش از محمد امین جمشیدی

انتهای پیام/