بیانیه سرپرست فرمانداری ویژه دزفول به مناسبت روز قدس

متن بیانیه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول به شرح ذیل میباشد:

«بسمه تعالی»

روز جهانی قدس نماد وحدت، مقاومت و اراده امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم جعلی صهیونیست تا آزادسازی قدس شریف است.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، تصمیمی استراتژیک و در حقیقت روز احیای تفکر وحدت و یکپارچگی جهانی امت اسلام است.

روزی که امام راحل با دور اندیشی و ذکاوت، گفتمانی را بنیان نهاد که امروزه زبان و عمل متجاوزان در مقابل منطق آن به لکنت افتاده و فرهنگ مقاومت به الگوی مبارزه برای تمامی ملل ستمدیده تبدیل گشته است.

در این روز مسلمانان و همه آزادگان جهان، فارغ از رنگ و نژاد و ملیت، در صفوفی بهم فشرده، در مقابل تجاوز، ظلم و استکبار می ایستند و با تمام وجود از توحّش و ددمنشی های رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس اعلام برائت می کنند.

بدون شک امسال نیز ملت ایران بار دیگر با حضور میلیونی خود در اقصی نقاط کشور مهر ابطال بر تمامی نقشه ها،ظلم ها و جنایتهای مستکبران عالم زده و اثبات خواهد کرد که با لبیک به ندای رهبر فرزانه خود از هر مظلومی که در هر گوشه ی جهان مورد ستم واقع شود حمایت کرده و از پای نمی نشیند.

در همین راستا اینجانب نیز ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و همپیمانان خونخوارش، از عموم مردم شهید پرور ،همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان دزفول دعوت بعمل می آورم تا دوشادوش ملت غیور ایران اسلامی و با پیوستن به دریای بیکران ملت ظلم ستیز ایران در راهپیمایی روز قدس بار دیگر همدلی و همزبانی خود را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم بیفزایند.

عیسی زاده
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *