خبر خوش برای مردودی‌ها کنکور سراسری

خورنا: مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از آزمون سراسری سال ۱۳۹۱ از امروز(سه شنبه) آغاز می شود و مردودی های کنکور می توانند برای ثبت نام به این موسسات مراجعه کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور روز سه شنبه با اعلام این مطلب گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۱ شرکت کرده و در فهرست قبول شدگان این آزمون قرار نگرفته اند، درصورت تمایل به ادامه تحصیل در رشته های کاردانی می توانند از امروز(سه شنبه) تا روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه به یکی از موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی مراجعه و نسبت به ثبت نام مشروط در یک رشته تحصیلی کاردانی اقدام کنند.

ˈحسین توکلیˈ افزود: اطلاعیه راهنمای تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی دوره های کاردانی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی در نشریه پیک سنجش روز گذشته(دوشنبه) منتشر شده و بر روی پایگاه اینترنتی سنجش نیز قابل مشاهده است.

به گزارش ایرنا،وی تاکید کرد: متقاضیان ادامه تحصیل در دوره های کاردانی موسسات غیرانتفاعی باید هنگام مراجعه به این موسسات، اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی و مدرک پیش دانشگاهی و کارنامه نتایج علمی اولیه آزمون خود را به همراه داشته باشند.

به گفته توکلی، نتایج نهایی داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی از طریق سازمان سنجش به این موسسات اعلام خواهد شد.