برنامه دیدار هفتگی بنیاد شهید شهرستان بندرماهشهر با خانواده معزز شهدا و ایثارگر با حضور استاندار خوزستان و هیئت همراه برگزار شد

دیدار هفتگی برنامه ریزی شده بنیاد شهید شهرستان بندرماهشهر با خانواده شهدا وایثارگر این هفته باحضور استاندار خوزستان و هیئت همراه برگزار شد

خورنا : در اولین شب از لیالی پرفضیلت قدر( یکشنبه ۹۷/۰۳/۱۳) و پیرو برنامه ملاقات هفتگی بنیاد شهید شهرستان بندر ماهشهر با خانواده های معزز شهداء و ایثارگران، استاندار خوزستان و هیئت همراه به اتفاق فرماندار و رئیس بنیادشهید شهرستان بندر ماهشهر و جمعی ازهمکاران این بنیاد، با خانواده معزز و مادر بزرگوار شهیدان والامقام محمود و یحیی غبیشاوی و همچنین خانواده آزاده، جانباز و رزمنده ی دوران دفاع مقدس حاج احمد گاموری و مادر بزرگوارشان (همسر معزز زنده یاد صمد گاموری رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس) دیدار کردند.
در طی این دیدارهای صمیمی سید خلیل حسینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بنددرماهشهر ضمن خیر مقدم به استاندار و هیئت همراه و تقدیر و تشکر از حضور و ملاقاتشان با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران به بیان مشکلات جامعه ی ایثارگر از جمله معضل بیکاری و موضوع ۲۵% سهمیه استخدامی جامعه ی هدف بنیاد شهید در شرکت های پتروشیمی پرداخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرماهشهر ضمن ابلاغ سلام و احترام عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیادشهید و امور ایتارگران خوزستان خدمت خانواده های معزز شهداء و حاضرین در دیدار از استاندار خوزستان برای تهیه و ساخت و نصب تمثال مبارک کلیه شهداء در بلوارهای شهرستان و زیباسازی گلزار شهدا درخواست تامین و تخصیص اعتبار کرد.

در ادامه این دیدار غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با خانواد های شهدا از مسئولین بنیاد شهید شهرستان بندرماهشهر و فرماندار شهرستان به جهت ترتیب دادن ملاقاتهای هفتگی با خانواده معزز شهدا و ایثارگران و بررسی و پیگیری حل مشکلات انان تشکرکرد.
شریعتی در ادامه از مسئولین شرکتهای پتروشیمی که در زمینه اشتغال خانواده محترم شهدا با بنیاد شهید همکاری می کنند قدردانی کرد و خواستار گردن نهادن به قانون توسط شرکتهایی که سهمیه استخدامی و بومی گزینی ایثارگران را رعایت نمی کنند شد.
استاندار خوزستان همچنین کتبا و بصورت شفاهی دستورات لازم را در خصوص همکاری و اختصاص اعتبار جهت تهیه و نصب تمثال مبارک شهدا در بلوارهای شهرستان بندرماهشهر و زیباسازی گلزار شهدای شهرستان صادر کردند.

در پایان این دیدارها ضمن دلجویی از خانوادهای معزز شهدا و ایثارگران از این اسوه های صبر و مقاومت و فداکاری تجلیل و تقدیر شد.





نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *