تمهیدات ویژه سازمان آتش نشانی اهواز در شبهای قدر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تمهیدات و آماده باش کامل آتش نشانان در ایام سوگوای حضرت علی (ع) و شبهای لیالی قدر خبر داد.

خورنا- آتش پاد علی تراب پور ضمن اعلام این خبر اظهارکرد: آتش نشانان در ایام سوگواری حضرت علی (ع) و شبهای لیالی قدر در آماده باش کامل هستند و تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان اندیشیده شده است و اکیپ های امداد و نجات در تکایا و مساجد بزرگ شهر مستقر خواهند یافت.
وی با اشاره به آماده باش و حضور صد در صد نیروهای عملیاتی در ایام سوگواری ۱۹ ، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، بیان کرد: پنج دستگاه خودروی اطفاء حریق واکنش سریع در نقاط تجمع و اماکن مذهبی و زیارتی از جمله بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی ، مصلی بزرگ مهدیه امام خمینی، حسینیه ثاراله و … مستقر خواهند شد.
آتش پاد تراب پور اظهارکرد: خودروهای اطفاء حریق و امداد و نجات در مناطق دارای تکیه ها و حسینیه های پرتجمع و پر تردد از جمله چهار راه زند ، میدان جوادالائمه ، خیابان طالقانی مستقر خواهند شد.
وی به گشت خودروئی مدیران مناطق چهار گانه عملیاتی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: چهار تیم۲ نفره موتور سوار مجهز به سیستم اطفاء حریق پرتابل (AFT) در نقاط پر ازدحام و تجمع سوگواران مستقر خواهند شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با تأکید بر اهمیت مشارکت و همکاری شهروندان در کاهش حریق و حوادث از عموم شهروندان خواست: در صورت بروز هر نوع حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی موضوع را به ماموران آتش نشانی مستقر در محل یا شماره ۱۲۵ اطلاع داده و مسیر را برای رسیدن خودروهای امدادی باز نگه دارند.
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع و آنی حوادث به فرماندهی ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تاثیر بسزایی در کاهش اثرات حوادث ایفا می کند.