صبح امروز آئین تودیع، تکریم و معارفه مدیران عامل پتروشیمی بندرامام برگزار شد

به گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام جلسه تودیع ،تکریم و معارفه رضا امیری مدیرعامل پیشین پتروشیمی بندرامام و حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با حضور جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ارشد این شرکت در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

در آغاز این جلسه رضا امیری مدیرعامل اسبق پتروشیمی بندرامام ضمن خیر مقدم به مدعوین و ابراز خوشحالی بخاطر حضور در بین همکاران اظهار داشت : پتروشیمی بندرامام در رشد صنعت پتروشیمی کشور نقش بسیار مهمی را ایفاء کرده است و باعث افتخارهمه ماست که در چنین سازمانی پرورش یافتیم.

در ادامه جلسه حسن نشان زاده سرپرست پیشین شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن خیرمقدم به مهمانان و همکاران عنوان کرد : سعی کردیم در مدتی که شرکت امانتی در دست ما بود با نهایت صداقت و شفافیت امور محوله را انجام دهیم و امیدوارم که به این مهم دست پیدا کرده باشیم ، وی افزود  برای مهندس رستمی در ادامه این راه آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
i

در ادامه این جلسه حمیدرضارستمی مدیرعامل جدید پتروشیمی بندرامام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران اظهار داشت : شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام همیشه منشاء خیر و برکت برای منطقه و کشور بوده است و بنده بسیار مفتخرم که در این مجموعه پرورش یافتم و امروز دوباره به خانه خودم بازگشتم.  پتروشیمی بندرامام افتخارات و دستاوردهای بسیاری در گذشته کسب کرده است و حفظ و ادامه آن ها وظیفه اصلی ما در شرکت خواهد بود.

در پایان جلسه جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مهندس امیری مدیرعامل پیشین و همچنین مهندس نشان زاده سرپرست پتروشیمی بندرامام خاطرنشان کرد : باعث مسرت و خوشحالی است که در این ایام پر فضیلت در خدمت همکاران در این مجموعه بزرگ هستم  ،  وی افزود : همگی بر نقش و جایگاه پتروشیمی بندرامام در صنعت پتروشیمی کشور  واقف هستیم و ماموریت همه ما حفظ این جایگاه بلکه ارتقاء هرچه بیشتر این مجموعه عظیم است.

ربیعی در ادامه سخنانش اظهار داشت : شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام از لحاظ ظرفیت بخش قابل توجهی از  ظرفیت هلدینگ خلیج فارس را در اختیار دارد و از این رو مباحث تولید و مالی این مجتمع بسیار برای هلدینگ حائز اهمیت است.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود : می بایست با ایجاد یک فضای صمیمی ، دوستانه و سرشار از همدلی و همچنین با تدوین برنامه های دقیق و منظم برای ارتقاء ، سود آوری ، ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای کارکنان و همچنین ایجاد اشتغال تلاش کنیم .

تصاویر از : روابط عمومی پتروشیمی بندرامام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *