اندر احوالات زد و بند حرفه ای آقای استاندار!

ناله اگر که برکشم، خانه خراب می شوی!
خانه خراب گشته ام بس که سکوت کرده ام
“صائب تبریزی”

اندر احوالات یک زد وبند حرفه ای! یا نمایش هنرمندانه!

اپیزود اول:
نمایندگان مخالف دولت در حال جمع آوری امضاء برای سوال از رئیس جمهور هستند.نزدیکان دولت وارد عمل می شوند. بسیاری از نمایندگان امضای خود را پس می گیرند . اما هیچ کدامشان مانند نماینده یکی از شهرهای استان ما، سر وصدا نمی کند.
ذوالنور فقط در مورد استاندار یک استان خاص، صحبت می کند و در ظاهر به او حمله می کند. چرا استانداران دیگر ونمایندگان استانهای دیگری که امضای  خود را پس گرفتند مورد شماتت ذوالنور یا ذوالنورها قرار نگرفتند.
جواب :خیلی ساده است. استاندارخاص از طرف عوامل ارتباطی خود ،و با یک معامله ساده با ذوالنور این کار را کرده است.
نتیجه نزدیک:
هم ذوالنور در جبهه خود تقویت می شود و مانوری داده است هم استاندار در اردوگاه دولت،به مردی تبدیل می شود که برای رئیس جمهور روحانی ایثار کرده است.
نتیجه دور:
استاندار با اصولگرایان حشر و نشر فوق العاده دارد و اصلاح طلبان و اعتدالگرایان را فریب می دهد. (از انتصابات و ابقائات ایشان نیز چنین استنباطی حاصل می شود)

اپیزود دوم:
خبرگزاری تسنیم و سایر خبرگزاری های مخالف دولت ،با هماهنگی به استاندار، بخاطر مقاومت مستمر و حمایت شان از روحانی می تازند. فضا برای ترمیم چهره مخدوش شده و لو رفته استاندار در بین اصلاح طلبان و حامیان دولت فراهم می شود.
نتیجه نزدیک :استاندار آخرِ اصلاح طلبی است چون تسنیم و فارس علیه او هستند.
نتیجه دور:استاندار برای ماندن با هرکسی می بندد .منافع مشترک به اجرایی شدن این تاکتیک کمک می کند.

اپیزود سوم:
کنفرانس خبری استاندار ،در تاریخ چهارشنبه نهم خرداد ماه ۱۳۹۷به جای اینکه به شرایط بحرانی استان،اعتراض کشاورزان و هجوم آنها به ساختمان سازمان آب و برق استان بپردازد یا به مسائل مهم دیگر پاسخ دهد به طور ویژه به موضوع کم اهمیتی که قبلا نیز در جای دیگری به آن پرداخته بود اختصاص می یابد. بطور کاملا اتفاقی هم!! خبرنگار فارس در مورد این موضوع به استاندار گیر سه پیچ می دهد!
نتیجه نزدیک:استاندار خیلی اصلاح طلب است.
نتیجه دور:استاندار آخرِ زد وبند با رقیب است.

اپیزود چهارم:
یادآوری:
قبلا در جریان انتخابات دوازدهم  ریاست جمهوری در سال ۹۶ با وجودی که انتخاباتِ هم زمانِ شورا، به نفع مخالفان دولت درآورده  شد ، اما یک شکایت صوری بدون نتیجه از استاندار صورت گرفت که در آن استاندار متهم به دست بردن در انتخابات به نفع رئیس جمهور منتخب شده بود. این موضوع پس از آنکه در مورد دو استاندار دیگر در کشور مطرح شد خیلی سریع در مورد ایشان نیز کلید خورد.
نتیجه نزدیک :استاندار خیلی اصلاح طلب است.
نتیجه دور: استاندار خیلی بده بستان با اصولگرایان دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *