برگزاری ۵۰ ویژه ‌برنامه دهه ولایت در هندیجان

خورنا: رئیس سازمان تبلیغات هندیجان از برگزاری ۵۰ ویژه ‌برنامه دهه ولایت در مساجد و حسینیه‌های این شهرستان خبر داد.

سیدحسن ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: تبیین واقعه غدیر در جامعه گره‌گشای امور سیاسی و اجتماعی جوامع انسانی است.

وی با بیان اینکه دهه ولایت را باید به‌عنوان کوثر تلقی کنید، افزود: برگزاری باشکوه مراسم و برنامه‌های دهه امامت و ولایت از مسائل مهمی است که در سال جاری مدیران فرهنگی و سیاسی این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و با عزم جزم برای تحقق آن تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز ما باید بیش از پیش با عید غدیر آشنا شوند زیرا واقعه غدیر در حقیقت تمام کننده و کامل کننده رسالت پیامبر اکرم(ص) است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مطلوب و مؤثری در گرامیداشت این روز ارزشمند در شهرستان هندیجان تدارک دیده شده است، گفت: برگزاری مسابقات قرآن، جلسات رفع شبهات مسائل دینی و ویژه‌ برنامه‌های مختلف پیرامون این واقعه از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان است.

ساداتی با بیان اینکه دهه ولایت، دهه التزام و ارادت است، ادامه داد: این واقعه عظیم نقشه راه را برای مسلمانان ترسیم کرده و امروز وظیفه ماست که باید از آن حفظ و پاسداری کنیم.

وی از برگزاری ۵۰ ویژه ‌برنامه در دهه ولایت خبر داد و گفت: از همه مسئولان و مردم انتظار داریم در این برنامه‌ها حضوری باشکوه و بانشاط داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *