برگزاری همایش شهدای دانش‌آموز در هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان از برگزاری همایش ۱۵ شهید دانش‌آموز در این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس هیچگاه از قلب و ذهن ملت قدردان ایران اسلامی محو نمی‌شود.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی اقشار مختلف مردم کشورمان از هر پست و مقامی تنها در یک لباس متحد و منسجم بسیجی دل به دریا زده و مرزهای ایران را در مقابل دشمنان سنگربانی کردند.

فرماندار هندیجان اضافه کرد: در این میان تعدادی بودند که به دلایل مختلفی نظیر کم سن و سالی اجازه ورود به جبهه و خط مقدم را نداشته اما برای رسیدن به این امر پافشاری می‌کردند.

وی با ارج نهادن بر شهدای دانش‌آموز و نوجوان کشورمان گفت: این شهرستان نیز به سهم و اندازه خود دوران دفاع مقدس را پاس نگه داشت و شهدا و رزمندگان زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

فرج‌الهی عنوان کرد: در همین راستا پنج‌شنبه هفته جاری همایش ۱۵ شهید دانش‌آموز این شهرستان با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در شهرستان برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: باید با برگزاری چنین برنامه و مراسم‌هایی، ارزش‌ها و اهداف شهدا را بین نسل جوان امروز به‌ویژه نوجوانان تبیین کرده و انتقال داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *