فرماندار ماهشهر: خدمت‌رسانی به مناطق محروم ویژگی بارز دولت است

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: یکی از ویژگی‌های بارز دولت نهم و دهم خدمت‌رسانی به مناطق محروم بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک مدنی با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی خادمان مردم هستند.

وی با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی ارزنده به مردم در مناطق محروم، افزود: خدمت رسانی به مردم ساکن در مناطق محروم باید به صورت جدی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون تمام توان دولت بر این مبنا بود که با رفع نیازهای اولیه مردم توجه بیشتر به مناطق پرجمعیت‌تر بپردازند و نیازهای ثانویه را در این مناطق برطرف کنند اما ما در دولت خدمتگزار شاهد این بودیم که این مسیر معکوس شده و به سمت خدمت‌رسانی بیشتر به مناطق محروم حرکت می‌کند.

حیاتی اظهار داشت: دولت عدالت‌ محور با توزیع عادلانه منابع و امکانات در تمام نقاط کشور اقدامات مطلوبی در زمینه خدمات‌رسانی به نقاط محروم انجام داده است.

وی افزود: امروز ما شاهد این هستیم که مسئولان نظام از خدمت‌رسانی به مردم به وجد می‌آیند و این حاصل همکاری متقابل مردم و مسئولان در مسیر اداره کشور و مقابله با دشمنان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کاهش مهاجرت جمعیت روستایی به مناطق شهری و شروع مهاجرت بلعکس از شهر به روستا نشان دهنده خدمات و توجه دولت به مناطق محروم است.

حیاتی تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی به مناطق محروم با نظم و برنامه بیشتری دنبال می‌شود که اجرای طرح هادی نیز از برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان است.

در ادامه این جلسه مشکلات شهرک مدنی ماهشهر مورد بررسی قرار گرفت و در این ارتباط تصمیماتی اتخاذ شد.