مدیر‌کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد؛

خطر کسر امتیاز در کمین استقلال خوزستان/ سرمربی نفت مسجدسلیمان هفته آینده مشخص خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:با توجه به بدهی‌های فراوان باشگاه استقلال خوزستان و شکایتهایی هم که بر علیه آن در فیفا وجود دارد اگر هر چه زودتر تکلیف مالکیت این باشگاه مشخص نشود ما خطر با کسر امتیاز از این تیم در فصل آینده لیگ برتر قطعا مواجه خواهیم بود.

_خورنا-احمدرضارستمی: در دومین جلسه شورای ورزش استان خوزستان که شامگاه چهار‌شنبه ۹ خرداد ماه ۹۷ در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد افشین حیدری اظهار کرد: طی برگزاری جلسات کارشناسی با تمامی هیأت‌های ورزشی استان، ارزیابی‌های آنها نیز تقریبا به اتمام رسیده که نهایتا در نظر داریم که با حضور استاندار خوزستان و اعضای شورا، از هیأت‌های برتر استان تجلیل به عمل آوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: براساس آخرین صحبت‌هایی که با استاندار خوزستان داشته‌ایم منتظر تعیین تکلیف مالکیت گروه ملی فولاد خوزستان هستیم تاهر چه زودتر وضعیت مالی باشگاه استقلال خوزستان را ساماندهی کنیم زیرا با توجه به بدهی‌های فراوان باشگاه استقلال خوزستان و شکایتهایی هم که بر علیه آن در فیفا وجود دارد اگر هر چه زودتر تکلیف مالکیت این باشگاه مشخص نشود ما خطر با کسر امتیاز از این تیم در فصل آینده لیگ برتر قطعا مواجه خواهیم بود.

وی ضمن بیان این مطلب که سرمربی نفت مسجدسلیمان تا هفته آینده مشخص خواهد شد عنوان کرد: خوشبختانه تا این لحظه برای شروع لیگ برتر منابع مالی خیلی خوبی برای نفت مسجدسلیمان مشخص شده است و هیأت مدیر این تیم نیز شنبه آینده معارفه خواهند شد.

حیدری در ادامه با بیان اینکه خوزستان تنها استانی در کشور است که ۲۵ درصد لیگ برتر ایران را در اختیار دارد اظهار کرد: ما امسال علاوه براینکه بیش از ۶۰ میزبانی را در لیگ برتر فوتبال کشور خواهیم داشت، هشت مرتبه نیز شاهد سفر تیم‌های استقلال و پرسپولیس به استان خوزستان خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: با توجه به اینکه سطح ورزش خوزستان به نسبت سالهای پیش بسیار بالاتر رفته است و بالطبع توقعات و انتظارات مردم نیز به حق افزایش یافته است لذا امیدواریم که امسال بتوانیم با همکاری و مساعدت تمامی اعضای شورا در راه خدمت به ورزش استان هر چه بیشتر و موثر‌تر انجام وظیفه کنیم.