نیروهای حق الزحمه ای شهرداری خرمشهر ، تعیین تکلیف میشوند

عباس مدحجی . خورنا : محمد جواد بچاری رئیس شورای شهر خرمشهر از تعیین تکلیف نیروهای حق الزحمه ای شهرداری در آینده ای نزدیک خبر داد.

بیش از ۴۰ نفر از نیروهای حق الزحمه ای شهرداری خرمشهر چند ماه است که بلاتکلیف مانده اند و بدون قرار داد در حال ادامه فعالیت هستند. بگزارش خورنا تعدادی از این نیروها بصورت مامور در ادارات دیگر مشغول به کار هستند که عیدی سال گذشته و حقوق یک ماه اخیر خود را دریافت نکرده اند .

نیما رحیم پور ، روابط عمومی شهرداری خرمشهر نیز در این زمینه به خورنا گفت: نامه ی درخواست تعیین تکلیف ، امروز از شهرداری به شورا ارسال شده و احتمالا در جلسه ی بعدی شورا درباره ی آن تصمیم گیری خواهد شد.
بچاری در پایان افزود حقوق معوقه ی یک ماه این نیروها پرداخت شده و شورا بزودی در این باره تصمیم نهایی را خواهد گرفت و نیروها یا جذب میشوند یا مرخص.

خورنا در ادامه پیگیری های این موضوع نظر چند تن از این نیروها را جویا شده است:

۱. ما دو ماه است داریم صحبت میکنم . هم با آقای شهردار حرف زدیم و هم با اعضای شورا . همه این عزیزان فقط میگویند حله ان شا الله اما خبری از قرارداد و حقوق نیست.

۲. طبق اخبار موثق ما حتی کوچکترین مسئله را که راحت میتوانند حل کنند ، واگذار میکنند به شورا و تمام توپ هارو میندازند توی زمین شورا، ما الان دوسال است که داریم حقوق حق الزحمه ای میگیریم و اصلا مشکلی وجود نداشته .

۳. درست است که وضعیتمان نامعلوم بوده ولی حقوق و بیمه را داشتیم. اما الان قرارداد ها را امضا نکرده اند و شوراهم برای این قضیه وقت نگذاشته است.