اولین جلسه ستاد نوروزی شهرداری بندرماهشهر درسال جدید برگزار شد

 اولین جلسه ستاد نوروزی شهرداری بندرماهشهر درسال حمایت از کالای ایرانی وبه ریاست مهندس مجاهد نظارات درسالن جلسات شهرداری بندرماهشهر برگزارشد.

دراین جلسه شهردار بندرماهشهر اظهار کرد : همانگونکه وعده داده بودیم جلسه ستاد نوروزی را درابتدای سال برگزار کردیم وامیدواریم با برگزاری مداوم ومنظم این جلسات ، ثمرات خوبی در پی داشته باشد.

وی به نامگذاری نهم اردیبهشت بنام روز شوراهای شهرو روستا اشاره کرد وافزود:شوراها به عنوان مردمی ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است، زبان گویای آنان دربرابر مسئولان ونهادهای مختلف محسوب می شودو به عنوان وکلای مردم پیگیر مسائل ومشکلات موکلین خود هستند. شهرداربندرماهشهربیان داشت: نامگذاری این روز بنام شوراها فرصت مناسبی است تا از تلاش شبانه روزی نمایندگان محترم مردم در شورای اسلامی شهرقدردانی نماییم.

وی با تبریک نیمه شعبان میلاد فرخنده حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) برنقش مهم این دلاور مردان در حفظ و پاسداری از کیان اسلامی تاکید کرد وافرود: سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکارانه با تلاشی که کمتر انعکاس رسانه ای پیدا می کند با انواع خطرها روبه رو شده و بسیاری از توطئه ها را خنثی می کنند وهمواره آرامش وامنیت رابرای مردم به ارمغان آورده اند.

نظارات اظهار داشت : دشمنان قسم خورده انقلاب در طول ۳۹ سال گذشته با ترورها و دسیسه های شیطانی خود به فکر ضربه زدن به اهداف بلند و متعالی انقلاب اسلامی بودند اما همواره در مقابل عظمت نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی کشور با شکست مفتضحانه روبرو شده اند.

شهردار بندرماهشهر تصریح کرد:سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکارانه با تلاشی که کمتر انعکاس رسانه ای پیدا می کند با انواع خطرها روبه رو شده و بسیاری از توطئه ها را خنثی می کنند وهمواره آرامش وامنیت رابرای مردم به ارمغان آورده اند.

نظارات در ادامه جلسه، باتشکر از زحمات مدیران اجرایی شهرداری از آنان خواست تا مثل گذشته بصورت جهادی در انجام وظایف محوله تلاش نمایند. وی بااشاره به اینکه هیچگونه کم کاری از جانب مدیران وکارکنان اجرایی پذیرفته نیست بیان داشت: توقع بنده از همه مدیران این است که بسیجی وار خدمت شایسته به مردم را سرلوحه تمام برنامه های خود قراردهند. درادامه این جلسه هریک از مدیران نقطه نظرات خود رامطرح وبراساس آن تصمیم گیری شد.