رئیس دانشگاه پیام نور شادگان: دانشجویان ارزش‌های انقلاب را پاسداری کنند

خورنا: رئیس دانشگاه پیام نور شادگان گفت: دانشجویان باید در راستای حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی همت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، کامیار کاظمی پیش از ظهر امروز در جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود که با حضور جمعی از مسئولان شهری در محل همین دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با همت همه کارکنان این مرکز دانشگاهی بتوانیم رو به روز دانش‌پژوهی را در پیام نور گسترش دهیم.

وی با تأکید بر لزوم کسب علم ناب، توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای را در گرو همین کسب علم و دانش و تربیت نیروی انسانی کارآمد، آموزش صحیح و ایجاد فضای آموزشی برشمرد و گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد فضای آموزشی مطلوب و در خور شأن در جامعه است.

رئیس دانشگاه پیام نور شادگان حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی را به همه دانشجویان توصیه کرد و افزود: تأسیس پژوهشکده، برگزاری اردوهای علمی و فرهنگی همچنین اجرای طرح جهادی از جمله اقدامات این دانشگاه در سال جاری ا‌ست.

وی در ادامه با اشاره به فرصت محدود انسان برای تحصیل عنوان کرد: با برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و پر کردن اوقات فراغت باید به آن نقطه‌ای که ترسیم کرده‌ایم، برسیم.

*نظام دانشگاهی پیام نور، دانشجو و کتاب محور است

کاظمی با بیان اینکه نظام دانشگاهی پیام نور، دانشجو و کتاب محور است، اضافه کرد: دانشجویان پیام نور اگر تحصیلات کارشناسی خود را به‌خوبی بگذرانند در تحصیلات کارشناسی ارشد موفق می‌شوند.

وی در پایان آینده‌نگری را برای دانشجویان و جوانان ضروری دانست و افزود: انسان‌های خوش اخلاق، محبوب دیگران هستند و کسانی که مسائل اخلاقی را رعایت نمی‌کنند هیچ‌گاه به بزرگی دست نمی‌یابند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دانشجو من نمی دونم این خبر دروغ رو از کجا اوردید کامیار کاظمی هیج وقت این حرفها را نزد من در دانشگاه حضور داشنم خواهشمندم اخبار راست بفرستید
  • رضا درسته شما این خبر رو از کجا دریافت کردید رییس دانشگاه 2 دقیقه هم صحبت نکرد و هیچ وقت این حرفها رو نزد من فقط شنیدم مسئول بسیج دانشجویی خیلی حرف زد و واقعا هم به نکات خوبی اشاره کرد ای کاش اون حرفها رو پوشش می دادید