معرفی برترین های مسابقات فرزندان پتروشیمی کشور

خورنا : وحید کاظمی نژاد رئیس هیئت ورزش های همگانی ماهشهر  در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خورنا در ماهشهر، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که از ۱۹ تا ۲۱ شهریورماه به میزبانی پتروشیمی شازند برگزار شد، ۱۶۵ ورزشکار از ۷ پتروشیمی کشور در سه رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی در خصوص نتایج مسابقات گفت: در رشته تنیس روی میز پتروشیمی فجر ماهشهر اول شد و تیم‌های پتروشیمی شازند و پتروشیمی بندرامام به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی ماهشهر ادامه داد: در رشته والیبال عنوان قهرمانی به پتروشیمی شازند رسید، پتروشیمی رازی ماهشهر در جای دوم ایستاد و پتروشیمی بندرامام سکوی سوم را به خود اختصاص داد.

کاظمی نژاد تصریح کرد: در رشته بسکتبال هم پتروشیمی بندرامام قهرمان شد و تیم‌های پتروشیمی شازند و پتروشیمی رازی در مکان‌های بعدی ایستادند.

وی در خصوص حضور تنها ۷ تیم در این مسابقات گفت: از ۳۰ پتروشیمی کشور، ۷ تیم از پتروشیمی های شازند، بندر امام، رازی، تبریز، خراسان، شهید تندگویان و فجر در این پیکارها حضور داشتند و سایر پتروشیمی‌ها به دلیل جوان بودن کارکنان، امکان تشکیل تیم و حضور در مسابقات را نداشتند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی ماهشهر در پایان اظهار کرد: تیم‌های منتخب این پیکارها به مسابقات ورزشی وزارت نفت  که آبان‌ماه در محمود آباد مازندران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.