فرماندار شادگان: تعاونی‌های مرزنشینان تقویت شوند

خورنا: فرماندار شادگان گفت: برای تقویت بازار شهرستان باید ظرفیت‌های مراکز محلی چون تعاونی‌های مرزنشینان در سطح شهرستان را فعال‌تر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی شهرستان از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در راستای نظارت بر اجناس و اقلام مصرفی در بازار شهرستان باید با تمام توان بکوشند.

وی افزود: در همین راستا مسئولان مربوطه باید افزایش قیمت‌ها، گران‌فروشی و کم‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر را بررسی و نظارت کنند تا جو اقتصادی شهر و بازار آرام شود.

فرماندار شادگان با تأکید بر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاطرنشان کرد: تأمین مطلوب مایحتاج و مواد خوراکی شهروندان نظیر گوشت، روغن، برنج، شکر و … نیازمند تعامل و همکاری بیشتر بازاریان با مردم است.

وی ادامه داد: برای تقویت بازار شهرستان باید ظرفیت‌های مراکز محلی چون تعاونی‌های مرزنشینان در سطح شهرستان را فعال‌تر کرد و از آنها در این زمینه کمک گرفت.

فرماندار شادگان خطاب به شهروندان بیان کرد: مردم در راستای ارتقای بخش تجاری و اقتصادی شهرستان باید بازار را همراهی کرده و در صورت مشاهد هرگونه تخلف مراتب را به اداره صنعت، معدن و تجارت و یا فرمانداری اطلاع دهند.

وی در پایان با تأکید بر تعامل مضاعف دستگاه‌های اجرایی منطقه با یکدیگر اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات موجود در شهرستان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *