با حضور فرماندار باغملک جلسه برگزاری جز خوانی قرآن در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد

فرماندار باغملک اظهار داشت: برای مسّئولین هیچ روز تعطیلی برای خدمت به مردم وجود ندارد نجاتی پور گفت : هدف همه ما باید خدمت به مردم و ارائه خدمات بهتر در همه زمینه های مذهبی . فرهنگی . سیاسی اجتماعی و... باشد چرا که بالا بردن رضایت مندی مردم از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مسّئولین باید تلاش کنند .

با حضور فرماندار جلسه برگزاری جز خوانی قرآن در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش خورنا از باغملک ؛ جناتی پور فرماندار بآغملک با توجه به برگزاری جمع خوانی قرآن گفت : شهرستان باغملک یکی از شهرهای مهم و مثبت در همه زمینه های مثبت از پیروی از انقلاب و رهبری و عالی در زمینه مذهبی در استان معرفی شده است و اجرای همچنین برنامه های معنوی و قرآنی قطعا برا تقویت روحیه انقلابی و خدمت موثر است . وی افزود : با وجود حجت اللسلام و المسلمین حاج آقا هاشمی نژاد خط و مش برنامه های فرهنگی و مذهبی بخوبی در حال مدیریت و اجراست و ماهم در حوزه فرمانداری و اداری با تمام امکانات در برگزاری این برنامه در کنار عزیزان خواهیم بود .

فرماندار باغملک اظهار داشت: برای مسّئولین هیچ روز تعطیلی برای خدمت به مردم وجود ندارد  نجاتی پور گفت : هدف همه ما باید خدمت به مردم و ارائه خدمات بهتر در همه زمینه های مذهبی . فرهنگی . سیاسی اجتماعی و… باشد چرا که بالا بردن رضایت مندی مردم از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مسّئولین باید تلاش کنند .

در پایان فرماندار باغملک ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در مراسم جزء خوانی قرآن از تک تک مسئولین و اداراتی که در برگزاری جز خوانی قرآنی مجید همکاری داشتند تقدیر نمود و خواستار هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم کرد .
شایان ذکر است مراسم جزء خوانی قرآن روز چهارشنبه ساعت ۱۷ در مسجد سید الشهدا برگزار خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *