بیشترین تخلف در بازار آبادان مربوط به عدم درج قیمت است

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: بیشترین موارد تخلف‌ها در بازار این شهرستان مربوط به گران‌فروشی و عدم درج قیمت بر روی محصول است.

نصرالله جایمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح تشدید بازرسی از واحدهای مختلف صنفی در شهرستان در حال اجراست.

وی افزود: در این بازرسی‌ها موارد مختلفی همچون گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و عدم درج قیمت بر روی محصولات عرضه شده مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان در خصوص تخلفات ثبت شده در این مدت نیز ادامه داد: بیشترین موارد تخلف‌ها مربوط به گران‌فروشی و عدم درج قیمت بر روی محصول است.

وی تصریح‌کرد: با وجود اینکه برخورد با محتکران یکی از اهداف این بازرسی‌ها به‌شمار می‌رود اما تاکنون مواردی از احتکار در شهرستان دیده نشده است.

جایمند اضافه‌ کرد: علاوه‌ بر این، بازرسی‌هایی نیز در سطح بازار با همکاری تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی شهرستان در حال انجام است.

وی خاطرنشا‌ن کرد: در این بازرسی‌ها موارد مختلف تخلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و در همان‌جا نسبت به برخورد با متخلفان اقدام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: پنج اکیپ اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه یک اکیپ مشترک در حال سرکشی از واحدهای صنفی آبادان هستند.

وی تصریح‌ کرد: اکیپ‌های اداره صنعت، معدن و تجارت به‌ صورت شبانه‌روزی به مغازه‌ها و واحدهای صنفی در نقاط مختلف سرکشی می‌کنند.

جایمند اضافه‌کرد: اما بازرسی مشترک با تعزیرات و نیروی انتظامی در زمان‌های خاص انجام می‌شود.

وی در پایان بر برخورد با متخلفان در این شهرستان تأکید کرد و افزود: در صورتی ‌که شکایات متعددی از واحدهای صنفی یک منطقه از سوی شهروندان به اداره ارسال شود اکیپ‌های مستقر ما بلافاصله با حضور در آن محل‌ها به شکایات و مطالبات مردمی رسیدگی می‌کنند.