اولین نشست احزاب و فعالان سیاسی اجتماعی خرمشهر در سال ۹۷ برگزار شد

عباس مدحجی . خورنا : معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر پیش از ظهر امروز ، میزبان جمعی از احزاب سیاسی و فعالین اجتماعی بود.

 

عزیز ساعدی ، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر که بیش از یک ماه است تصدی این پست را به عهده گرفته است امروز با دعوت جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی خرمشهر در ساختمان فرمانداری به استماع نظراتشان پرداخت.

ساعدی که شرکت در جلسه ای ضروری را علت غیبت فرماندار اعلام کرده بود افزود: فرمانداری خرمشهر بعد از این بدنبال برگزاری جلسات مدون برای احزاب ، تشکلها و فعالین سیاسی اجتماعی خواهد بود. وی از مساعدت کامل فرمانداری برای تهیه امکانات و تدوین برنامه هایی برای تشکیل خانه احزاب و خفعالیت بیشتر احزاب و تشکل ها در سطح جامعه گفت. ساعدی با اعلام هزینه کرد ۱۴۰۰میلیارد تومان تا پنج سال آینده توسط منطقه ازاد اروند برای مناطق تحت پوشش از آینده ی عمرانی خوب خرمشهر و آبادان خبر داد. معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر درباره عملکرد منطقه آزاد گفت: گمان میکنم زمانی مدیر عامل منطقه آزاد و تیم همراهش نسبت به عملکرد خود توجیه نیستند و این تلاش فعالین است که با جهت دهی صحیح میتواند این عملکرد را بهبود بخشد.

اصلاح طلبان ، اصولگرایان ، مستقلین و فعالین اجتماعی حاضر در جلسه به بیان نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند. عمده نکات بیان شده به وضعیت معیشت مردم ، عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند ، عدم حمایت از فعالین سیاسی اجتماعی و ساماندهی وضعیت عمران شهر اشاره داشتند. عبدالرحیم طبیشی بعنوان دبیر موقت  جلسات انتخاب شد.

از جمله حواشی پر رنگ این جلسه عدم حضور یا دعوت خیلی از فعالین  سیاسی اجتماعی شهرستان و اصحاب رسانه بود. انتظار میرفت در اولین نشست فعالان اجتماعی و سیاسی شهرستان از نمایندگان تفکر و احزاب و تشکلهای بیشتر و متنوع تری استفاده شود

 

.