محمد کبیری، رئیس ستاد جوانان و دانشجویان حامی روحانی :

اگرجوانان خودشان با جدیت حقوقشان را مطالبه نکنند کسی به سراغ آنها نمی آید

خورنا | سرویس سیاسی: نشست جوانان حامی روحانی در انتخابات ۹۶ به مناسبت یکمین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات برگزار شد.

به گزارش خورنا در این نشست که در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت و با حضور دکتر یزدان سیف، معاون وزیر جهادکشاورزی و محمد کبیری ، مشاور عالی وزیر صنعت و معدن برگزار شد، جمعی از جوانان فعال حامی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به ارائه آزادانه دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون انتخابات و شرایط فعلی سیاسی کشور پرداختند.

طرح آزادانه مسائلی همچون نوع نگاه دولت دوازدهم به جوانان، ابرچالشهایی چون اشتغال، ازدواج، اعتیاد ، مطالبات مردم در اعتراض های دیماه ۹۶ و … از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

اگرجوانان خودشان با جدیت حقوقشان را مطالبه نکنند کسی به سراغ آنها نمی آید

محمدکبیری مشاور وزیر صنعت و معدن و رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، در این نشست گفت: بهترین اتفاق سال ۹۶ انتخاب عاقلانه مردم ایران بود ،مردم ایران علیرغم همه تنگناهای اقتصادی،سیاسی،اجتماعی در برابر پوپولیسم ساختاریافته به عقلانیت بالایی رسیدند و توانستند در انتخابات پیروز شوند و بدترین اتفاق سال ۹۶ را عدم استفاده مناسب از عقبه اجتماعی بزرگ دولت برای حل مشکلاتش می دانم.

کبیری با تاکید بر حفظ امید در جوانان گفت: من معتقدم نسل ما گریزی از امید ندارد، چون روزی که نا امیدی سیطره پیدا کند بر ما، اگر آن روز جغرافیای سیاسی ایران هم وجود داشته باشد کشور هویت ملی خود را از دست داده است.
وی افزود: نسل ما نسلی است که دانشش با فاصله از نسل اولی ها بیشتر است اما از تجربه کمتری بهره مند گردیده است. این نسل بحران های نسل قبل را به ارث خواهد برد.  اگرجوانان خودشان با جدیت حقوقشان را مطالبه نکنند هیچ کس به سراغشان نمی آید حق شما جوانان تامین منافع کشورمان است.

این جوانان آخرین گروهی هستند که باید ناامید شوند

در ادامه نشست ، شکرالله کلاه کج دستیار استاندار در امور جوانان گفت: جوانانی که در حال حاضر می بینید همان جوانانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی همچنان در تلاشند برای این دولت و علی رغم تمام ناملایمت هایی که در حقشان شده همچنان در صحنه حضور دارند و حامی دولت هستند. مطالبه گرند اگرچه منتقد هم هستند، این جوانان آخرین گروهی هستند که باید ناامید شوند.

وی افزود: چشم امید ما به حضور همین جوانان حاضر در صحنه است و امیدواریم دولت گام های محکمتری برای حفظ جوانان داشته باشد و با تمام توان نسبت به مطالبات و دغدغه های جوانان اقدام کند. مسئله سازمان ملی جوانان که خوشبختانه قدم های موثری در این راستا برداشته شده و لایحه ی آن نیز تحویل مجلس شده امیدواریم با جدیت هرچه بیشتر دولت پیگیر این موضوع شود.

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *