فرماندار شادگان: ادارات شادگان مستندسازی عملکرد را در اولویت قرار دهند

خورنا: فرماندار شادگان گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مستندسازی فعالیت‌ها و عملکردهای خود را در اولویت کاری قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان شهری در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: قیمت‌ها و اجناس موجود در بازار این منطقه باید مورد ارزیابی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: با تعامل مضاعف بین شهروندان و مسئولان می‌توان بر مشکلات پیش‌روی بازار نظیر گرانفروشی، احتکار و سودجویی فائق آمد و جو اقتصادی منطقه را آرام کرد.

*برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ۱۳ آبان

فرماندار شادگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیج هویت نظام جمهوری اسلامی و بازوی قدرتمند رهبری است، گفت: از دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌ ویژه نهادهای فرهنگی خواستار مساعدت و همکاری بیشتر با سپاه ناحیه برای برگزاری باشکوه برنامه‌های ۱۳ آبان هستیم.

وی همچنین خطاب به مدیران اجرایی شهرستان تصریح کرد: توجه به حضور به‌موقع در جلسات، اهمیت دادن به آراستگی محل کار و رعایت نظم اداری از مواردی‌ است که ناخودآگاه پیشرفت و ارتقای بخش‌های مختلف را رقم می‌زند.

فیوضی اضافه کرد: در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان باید همه دستگاه‌های اجرایی با همراهی امام جمعه و نماینده مردم شادگان در مجلس تعامل داشته و مستندسازی فعالیت‌ها و عملکردهای خود را در اولویت کاری قرار دهند.

*مشروعیت نظام با اذن ولایت محقق می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشروعیت، دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی با اذن ولایت محقق می‌شود، گفت: ولی‌فقیه به دو موضوع فقاهت و عدالت مجهز بوده و مجریان قانون و مدیران نیز باید با تسلط کامل به علم و تکالیف و انجام مسئولیت‌ها پاسخگو باشند.

فرماندار شادگان در پایان اظهار کرد: امروز همه ما باید برای سرافرازی کشور و عمران و آبادانی آن تلاش کنیم و این مهم جز با انسجام و اتحاد همه اقشار جامعه میسر نمی‌شود.