نشت گاز جان دو نفر را در اندیمشک گرفت

خورنا- محمود نداف ، اظهار داشت: ظهر امروز خبر بروز یک حادثه آتش‌سوزی در منزل مسکونی به اطلاع واحدهای فوریت‌های پزشکی شهرستان اندیمشک رسید.

وی افزود: پس از این حادثه و در کم‌ترین زمان ممکن، یک تیم پزشکی به محل حادثه اعزام و عملیات امداد و نجات افراد حاضر در خانه مسکونی در کم‌ترین زمان ممکن و با تمام توان، آغاز شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان اندیمشک با بیان این که درب ورودی منزل مسکونی قفل بوده است، عنوان کرد: پس از حضور و تلاش تیم‌های آتش نشانی، ماموران واحد فوریت‌های پزشکی امکان حضور در محل حادثه را داشته‌اند.

وی با اشاره به این که متاسفانه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته یک زوج هفتاد و پنج ساله در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، افراد حادثه دیده قبل از انتقال به واحدهای درمانی و انجام عملیات نجات جان خود را از دست داده‌اند.

نداف بیان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، علت این حادثه نشست گاز و بروز حادثه آتش سوزی بوده و ماموران آتش نشانی و واحدهای فوریت‌های پزشکی شهرستان اندیمشک با اطلاع همسایگان و افراد حاضر در محل از این حادثه مطلع و در محل حضور یافتند.

وی بیان این که در این حادثه انفجاری رخ نداده است، افزود: از شهروندان تقاضامی‌شود در استفاده از وسایل گازی و برقی به رعایت نکات ایمنی توجه و دقت کافی داشته باشند و از احتمال ایجاد خسارت‌های مالی و جانی، جلوگیری کنند.

انتهای پیام/