آبادان رتبه آخر استان در زمینه سهم آورده را دارد

خورنا: مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان گفت: این شهرستان رتبه آخر در زمینه سهم آورده در استان خوزستان را دارد.

مرتضی رخیصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان در خصوص روند احداث مسکن مهر در این شهرستان اظهار داشت: روند اجرای طرح مسکن مهر در نقاط تعیین شده و بر اساس سهم آورده متقاضیان در حال انجام است.

وی افزود: در بسیاری از واحدهای در حال احداث، دولت سهم خود را پرداخت کرده و برای ادامه روند کار باید متقاضیان سهم آورده خود را تامین کنند.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان ادامه داد: متاسفانه میزان سهم آورده متقاضیان در این شهرستان نسبت به دیگر شهرهای استان بسیار ضعیف است.

رخیصی تصریح کرد: در حالی که میانگین سهم آورده متقاضیان در دیگر شهرهای خوزستان بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان است در آبادان این میزان در آبادان ۳/۳ میلیون تومان است.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان ادامه داد: به همین دلیل نیز میزان پیشرفت روند احداث واحدهای مسکن مهر آبادان کمتر از برنامه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: البته با این وجود هم‌اکنون حدود سه هزار واحد مسکونی مراحل نماکاری را پشت‌سر می‌گذارند.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر آبادان در خصوص میانگین سهم آورده متقاضیان مسکن مهر آبادان تصریح کرد: میانگین سهم آورده در این شهرستان باید به ۱۴ میلیون تومان برسد

وی در خصوص احتمال افزایش قیمت مسکن مهر با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی نیز خاطرنشان‌کرد: افزایش قیمت مصالح ساختمانی پیمانکاران مجری طرح را با مشکلات زیادی مواجه کرده است اما تاکنون در خصوص افزایش قیمت‌ تصمیمی اتخاذ نشده است.

رخیصی اظهارداشت: با این وجود قرار است جلسه‌ای در روزهای آینده تشکیل و در این خصوص تصمیم‌گیری انجام شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *